Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Svadilfari1 schreef:Beetje laat , maar dacht dat ik wel gereageerd had.
Alsnog Siskeh en PMarena, heel hartelijk bedankt voor jullie reacties mbt singel schaap barefoot elastiek 1 kant etc.
De Madrid ( vind ik mooi lijkt mij fijn zitten) die zou ik nog wel eens willen passen of een ander merk barok zadel, maar vrees weer v zijn schouders. Dus blijf het topic volgen.
blackstar schreef:Zouden jullie met mij mee willen denken.
Ik heb voor mijn pony een BF Cheyenne maat 1, super tevreden over.
Maar de singelsstoten liggen vrij ver naar achteren. En heb via marktplaats een andere singel gekocht (heb nu een simpele 80 cm neopreen) een lederen Barefoot 85 cm, maar met deze kan ik niet aansingelen tenzij ik de singelstoten niet door de lusjes haal voor de gespen. Maar dan gaat tijdens het bewegen de uiteindes van de singel verschuiven en komen die naast de singelstoten te liggen.
Hoop dat jullie mij nog snappen anders toch maar foto's maken.
Is een andere singel een optie? Banaansingel?? Op zich ben ik tevreden met de neopreen, maar zou fijn zijn als er een singel was die minder dik is.
Pally schreef:Vandaag voor het eerst mee gereden.
[ [url=m/9bk6gQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel alleen of hij voor mij niet te groot is? Ik lig niet met mijn benen tegen de wrongen en heb ook nog wel ruimte aan de achterkant.
Pally schreef:Vandaag voor het eerst mee gereden.
[ [url=m/9bk6gQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel alleen of hij voor mij niet te groot is? Ik lig niet met mijn benen tegen de wrongen en heb ook nog wel ruimte aan de achterkant.
blackstar schreef:Nee zadel schuift soms zelfs naar achteren.