Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Die snorremaus heeft nog een redelijk jong snoetje of niet? Ik vind de zitting niet eens zo lelijk eigenlijk! Denk dat een naar jouw mening nettere wel heel mooi zal kunnen worden
Op zich hebben de zittingen van Barefoot al jaren een behoorlijk wat dikkere vulling bovenop dan voorheen
raya00 schreef:Billy20 schreef:Weet iemand ook welk model Trekker zadel dit is?
[ [url=m/j1cXUc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij heette dat model de Trekker Pro Endurance.
Zo uit mijn hoofd was dat het model dat later door de Luxus werd vervangen.
bieke86 schreef:Welke van de barefoot collectie zorgt voor de meeste steun voor de ruiter tijdens het rijden? Ik rijd normaal met een westernzadel, en zoek nu een extra boomloos zadel. Eentje dat wat dus lichter weegt, maar waar ook kan gereden worden met fenders. Ik zoek een kleiner zadel dus ik ben niet per se op zoek naar de Nevada of andere western ogende zadels.
Ik vond de Cheyenne en Cherokee, dat lijken me twee goede recreatieve zadels. Biedt de Cherokee meer steun aan de benen doordat er kussen onder kunnen?
De Barrydale heb ik ook zien passeren, maar daar las ik dat het eerder een dressuurzit heeft. Iemand die me meer duiding kan geven?
bieke86 schreef:Welke van de barefoot collectie zorgt voor de meeste steun voor de ruiter tijdens het rijden? Ik rijd normaal met een westernzadel, en zoek nu een extra boomloos zadel. Eentje dat wat dus lichter weegt, maar waar ook kan gereden worden met fenders. Ik zoek een kleiner zadel dus ik ben niet per se op zoek naar de Nevada of andere western ogende zadels.
Ik vond de Cheyenne en Cherokee, dat lijken me twee goede recreatieve zadels. Biedt de Cherokee meer steun aan de benen doordat er kussen onder kunnen?
De Barrydale heb ik ook zien passeren, maar daar las ik dat het eerder een dressuurzit heeft. Iemand die me meer duiding kan geven?
Majabeestje schreef:Hm, ik vind de startrekk comfort shorty toch wat te weinig steun bieden. Ga hem te koop zetten denk ik.
Neig nu naar de barefoot london of lexington.
Weet iemand welke van de 2 de meeste steun biedt? Dus diepe zit en wrong?