Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:En het is zo leuk en leerzaam om Zelf hoefonderhoud te doen .
En ben je bang dat t te zwaar is ?
Als je eenmaal wat beheersing hebt en routine is t 15/20 min per week ...
En je hoeft niet te blijven staan ofzo .
Kan ook zittend
xyzutu2 schreef:Even een Ghost-vraagje: welke stijgbeugels worden daar eigenlijk bij aangeraden? Ik zag op Buitenzinnig daar niets over staan (of ik lees verkeerd) dus ik ben daar welk benieuwd naar.
Over het Ghostseatsaver-schaapje denk ik trouwens nog steeds na.Het is dat ik die het komende jaar met het grondwerken met zadel écht niet nodig heb, maar anders had ik hem er zeker bij gedaan want hij zat echt heerlijk, het maakte de piccolo nog net iets knusser. Eerlijk gezegd had ik er niet zoveel van verwacht en dacht dat het toch als een lap stof met opgenaaide wolletjes zou voelen, maar het voelt eerder als een wat korter geschoren schapenvacht. Absoluut een aanrader.
Helenalena schreef:Weer even on-topic.. zijn er hier mensen met de opstaphulp van BZ? Ik heb een barebackpad.. maar zou niet weten hoe ik op die knol moet komen zonder stijgbeugels. In de polder zijn er geen bankjes o.i.d. Mocht ik af moeten stappen, omdat het schatje weer eens vervelend doet.
Maartje1990 schreef:En nu weer even on-topic...
Buitenzinnig: ondanks al mn vragen zondag heb ik er toxh nog een paar![]()
Ik zag op je site dat je ook wol aan de kussens kunt krijgen, is dit ook mogelijk met zwart wol? En slijt het mogelijk sneller op de eigen ghostpads? Want kan me voorstellen dat dat nogal slijt met dat klitteband omdat dat daar overheen beweegt?
xyzutu2 schreef:Even een Ghost-vraagje: welke stijgbeugels worden daar eigenlijk bij aangeraden? Ik zag op Buitenzinnig daar niets over staan (of ik lees verkeerd) dus ik ben daar welk benieuwd naar.
Buitenzinnig schreef:Maartje1990 schreef:En nu weer even on-topic...
Buitenzinnig: ondanks al mn vragen zondag heb ik er toxh nog een paar![]()
Ik zag op je site dat je ook wol aan de kussens kunt krijgen, is dit ook mogelijk met zwart wol? En slijt het mogelijk sneller op de eigen ghostpads? Want kan me voorstellen dat dat nogal slijt met dat klitteband omdat dat daar overheen beweegt?
Geeft niets hoor!
Ja, dat is mogelijk, met zwart wol onder de kussens. Ik durf niet te zeggen of het sneller slijt, heb één klant die wol onder de kussens heeft en die rijdt met een andere pad.
Volgens mij met een HAF pad, maar zou ik even na moeten zoeken.
De Kifra/christ kan natuurlijk prima dan, daar zit geen klittenband bovenop
Buitenzinnig schreef:Helenalena schreef:Weer even on-topic.. zijn er hier mensen met de opstaphulp van BZ? Ik heb een barebackpad.. maar zou niet weten hoe ik op die knol moet komen zonder stijgbeugels. In de polder zijn er geen bankjes o.i.d. Mocht ik af moeten stappen, omdat het schatje weer eens vervelend doet.
Wil je iets specifieks weten?