Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gerardyolo schreef:Is er Iemand in omgeving Helmond/Eindhoven die toevallig binnenkort bij the horselet gaat bestellen?
Zoek nog de minna polo thyme, maar vind de verzendkosten iets te hoog voor 1 item…
Als iemand iets mee zou willen bestellen en doorsturen zou dat ook super fijn zijn.
Vind het uiteraard prima om de verzendkosten delen.
Mocht iemand mij willen helpen of deze polo te koop hebben, stuur maar pb.
anoukwendy schreef:Gerardyolo schreef:Is er Iemand in omgeving Helmond/Eindhoven die toevallig binnenkort bij the horselet gaat bestellen?
Zoek nog de minna polo thyme, maar vind de verzendkosten iets te hoog voor 1 item…
Als iemand iets mee zou willen bestellen en doorsturen zou dat ook super fijn zijn.
Meebestellen en doorsturen word net zo duur?
anoukwendy schreef:Gerardyolo schreef:Is er Iemand in omgeving Helmond/Eindhoven die toevallig binnenkort bij the horselet gaat bestellen?
Meebestellen en doorsturen word net zo duur?
Romy1234 schreef:maessie schreef:Romy ik denk zo rond de 65,-![]()
Verkopen is op t moment wel drama helaas..
Als dat echt zo is hou ik ze lekker zelf nog, ze liggen mij niet in de weg gelukkig.
Zal de marktwaarde eens bekijken wat er momenteel nog voor gevraagd word
Romy1234 schreef:maessie schreef:Romy ik denk zo rond de 65,-![]()
Verkopen is op t moment wel drama helaas..
Als dat echt zo is hou ik ze lekker zelf nog, ze liggen mij niet in de weg gelukkig.
Zal de marktwaarde eens bekijken wat er momenteel nog voor gevraagd word
Texas02 schreef:Als je denkt dat je over een paar jaar weer een paard wilt, zou ik ze houden, tenzij je het geld echt nodig bent. Je verkoopt ze anders nu met verlies, 65 euro is wel ongeveer de prijs nu en dan is het soms nog lastig, en later moet je wss voor de volle prijs weer nieuwe kopen.. Of gebruikt op marktplaats natuurlijk, maar dat is ook altijd maar afwachten. Wat je zoekt staat er nooit op, dat heb ik ten minste wel altijd