Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Spijt hoef je niet te hebben, hij is bij RG alweer uitverkocht dus die kun je ook makkelijk weer verkopen als je de vanilla toch mooier vind!
Ik ga ook 1 dekje weer weg doen. Of één van de nieuwe of uit mijn huidige collectie
Marigo schreef:Oehhh Nice! Ik krijg die van mij morgen.
In mijn zoektocht naar kleding passend bij Deep Olivine kwam ik terecht bij: horsegloss. Heb wel het idee dat ze een beetje op de ES kleurtjes hebben gemikt. Best betaalbaar ook. Misschien een base layer in hun Olive bestellen en kijken of het matcht.
Iemand wel eens bij horsegloss besteld?
Benieuwd naar alle foto’s van de nieuwe PS collectie
CoronaLime schreef:https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041
Ik heb deze, ook van PK, besteld voor bij de olivine. Shirt is binnen, dekje zit ik al de hele dag op te wachten (thanks DPD)
Die plaatjes op de haf zijn echt heel gaaf! Hopelijk gaat ie bij mijne ook zo goed staan
Jenara schreef:Ik volg ook nog altijd graag mee
Nog steeds leuk om al jullie aankopen en foto's mee te volgen!
Mijn eigen koopdrang is (gelukkig) wat weg, er is eigenlijk niets dat ik nog persé graag wil hebben en zowel PS als ES slagen er (ook weer gelukkig voor mij) in om vaak met dezelfde soort kleuren uit te komen, dus ik kan me momenteel prima beheersen![]()
Ik heb er nu ondertussen ook 8, alles met bijpassende kleding en ook met matchende rijbroek / peesbeschermers, maar die match ik dan weer onderling met elkaar (dus broek met beschermers), dat scheelt in het aantal beschermers![]()
Ik heb nu:
ES royal classic (twijfel of ik die houd)
ES steel blue
ES rose breeze
ES brick orange
ES emerald
ES bordeaux
PS wine
PS neptuna
Mijn rijbroeken zijn ook allemaal van PS :p Dus als je iets wil weten qua pasvorm / maat / stof, vraag maar raak!
Robyn in ice coffee
Zoë in grijs
Liza in chocolate en marine
Karen in anthracite
Beschermers van PS ook![]()
- Anthracite
- Marine
- Creme