Jeroeleke schreef:Hoi!
Zijn er hier meer mensen met de Barefoot ride on pad physio?
Vandaag is die van mij binnengekomen, ik heb een hele tijd onderzoek gedaan naar wat voor pad ik wilde en daar kwam deze uit voor mij.
Nu heb ik er vandaag voor het eerst mee gereden, maar ik weet het toch niet zo goed.
Pony is niet heel groot, korte rug, dus het ziet er lomp uit. Prima hoeft niet allemaal mooi te zijn, als t maar functioneel is.
Het zit lekker vind ik. Maar in draf bleef ik maar stuiteren, terwijl ik dit zonder zadel niet heb.
Nu zit ik een beetje te dubben wat ik er mee ga doen...
Is er zoiets als moeten leren rijden op een bbp? Meer mensen die moesten wennen? En hoe is het dan nu? Of is het dit toch niet voor mij...?
Ik wil morgen eventueel even proberen hoe het ligt/zit op mij andere pony (andere bouw). Ik heb hem aangeschaft, omdat ik aan het sparen ben voor een nieuw zadel en betreffende pony wordt maar 2/3x per week gereden (de rest vanop de grond) en gewoon voor erbij natuurlijk.
Ik heb deze, en merkte zelf dat ik doordat ik iets verder van het paard zat, en ook breder, dat ik minder stabiel zat. Dus ik gebruik hem nu zonder de physio pad eronder. Dat werkt hier goed.