Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En heb het inderdaad op de mail van de KNHS dus ik neem die gewoon mee mocht ik komend jaar gaan starten
En anders is een singelstoot zo te vervangen.
) maar heeft van alle Barefoot zadels denk ik een redelijke kans op slagen qua pasvorm. Het is een maat 1 en heeft een Medium en een Large pommel en een bijbehorende barefoot pad met de standaard inlagen.
Kan ik even lekker op m'n gemak uittesten. Ik ben stewardess dus een testzadel is voor mij niet heel handig aangezien ik veel in het buitenland zit. Liliane is mijn back-up voor als dit niet bevalt.S_in_Balance schreef:Ja raar he! Ik heb ook nog maar om een bevestiging per mail gevraagd voor in het archief. Niet dat ik op korte termijn ga starten maar just to be sure!
Relien schreef:Hier beetje verdrietig.. Ik denk toch dat mijn ghost niet het juiste zadel voor mijn pony is..
Hij blijft toch naar achter schuiven. Van de week ree iemand anders er mee en ik fietste ernaast.. en het zadel schoof duidelijk naar achter. Ondanks dat ik alles wel aangepast heb. Anatomische singel verkeerd om. De touwtjes optie die ik hier gezien heb. frontraiser ivbm met mijn eigen houding. ik moet nu echt super strak aansingelen dat ik me afvraag of ik dat nou wel wil. heb altijd het idee dat ik mijn pony geen ruimte meer geef met aansingelen.
Maar wanneer ik er op zit ligt het perfect.