Laurie schreef:Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met de Thermo Cooler? Hoe valt die qua maat?
Ik vind t echt een hele fijne deken! Moet de mijne helaas laten repareren, heeft n muis ingezeten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liekec schreef:Ik heb naar aanleiding van jullie foto's en enthousiasme mijzelf ook een cadeau gedaan, aangezien het 3=2 bij Horze was kon ik voor 110 3 dekjes kopen. Ben gegaan voor de dressuur suede Ice Blue en Paridotgroen (Peacock dus) en springversie de navy katoen ivm wasbaarheid en vlekkenze komen op een bruin paard liggen, dus zal even foto's maken als ik ze binnen heb.
DenieesB schreef:liekec schreef:Ik heb naar aanleiding van jullie foto's en enthousiasme mijzelf ook een cadeau gedaan, aangezien het 3=2 bij Horze was kon ik voor 110 3 dekjes kopen. Ben gegaan voor de dressuur suede Ice Blue en Paridotgroen (Peacock dus) en springversie de navy katoen ivm wasbaarheid en vlekkenze komen op een bruin paard liggen, dus zal even foto's maken als ik ze binnen heb.
Klopt het dat de aanbieding nu niet meer geldt? Bij mij gaat er geen korting vanaf haha![]()
Is LeMieux toevallig ergens anders in de aanbieding?
emilie schreef:Ik denk er hetzelfde over als Upendo. Die pads zijn helemaal recht, lijkt me totaal niet fijn passen op de rug.
Met longeren heb ik gewoon zo'n dun "dekje" speciaal voor de longeersingel. Ik vind het niet fijn om met een groot dekje te longeren ook.
mavantos schreef:emilie schreef:Ik denk er hetzelfde over als Upendo. Die pads zijn helemaal recht, lijkt me totaal niet fijn passen op de rug.
Met longeren heb ik gewoon zo'n dun "dekje" speciaal voor de longeersingel. Ik vind het niet fijn om met een groot dekje te longeren ook.
Ik longeer altijd met een normaal zadeldekje van mattes met een ingebouwd bontje. Die longeersingels verdelen zo slecht de druk, echt vervelende dingen zijn het eigenlijk.
Bunn schreef:Nouja, daarom wilde ik eigenlijk ook voor een wat dikker dekje gaan: die singels verdelen de druk zo slecht. Heb er eentje met 'kussens', maar dan nog. Een dekje en een bontje heb ik ook eens gedaan, maar als ik dan met dubbele longe werk dan blijft m'n lijn wel eens achter dat bontje steken. Kan de lijn (nog) niet achter haar kont leggen, dat vindt ze niet zo'n goed idee.![]()
![]()
Zonder singel longeer ik niet, wil haar wel op enige wijze bijzetten (of minstens de mogelijkheid om m'n longeerlijn via de singel door het bit te halen), anders zie ik 't nut er niet van in om te longeren.
emilie schreef:Dat laatste is natuurlijk een heel andere discussie en niet geschikt voor in dit topic![]()
Een iets dikker (schuim)dekje onder de singel, waardoor de druk beter verdeeld wordt, is dan wellicht een optie voor je.