Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xliisaa schreef:Ben erg benieuwd marlijn, wel foto's showen he
In een Arizona kan geen s pommel toch?
En foto's van de shoftvrijheid als het zadel op je paard ligt?
(mijn pony heeft een hoge schoft en ik ben bang dat ik Dit probleem ook ga krijgen dus ben erg benieuwd wat aangeraden word)
Buitenzinnig schreef:Ik heb ook nooit een namaak Hidalgo gezien, ik heb ook geen idee of die bestaan.
Beugelophanging is nu ook zilver bij de Hidalgo zadels, beugels zijn wel over het zweetblad te dragen. Knopjes bij de Mallorca ll die hier ligt zijn zilver, de Venice ll die ik als testzadel had, had ook zilveren knopjes.
chimello schreef:Vandaag heb ik het arizona zadel van quibje overgenomen en uitgeprobeerd. Ik vind het echt zalig zitten! Cheyenne vond het maar raar eerst maar ze liep daarna heel netjes. Ik heb alleen een probleem opgemerkt, de pommel biedt amper schoft ruimte. Er zit nu een M in en ik heb er een L bij gekregen. Zou ik dan dikkere inlages kunnen nemen om het zadel iets te verhogen en zo ook de schoft? Of een pad met een uitgesneden schoft?
De inlages op zich lijken me al vrij goed en het zadel schoof ook niet. Ik heb wel maar 20 minuutjes gereden, eenmaal gegaloppeerd en een beetje gedraafd omdat ze lang niet gereden is dus ze heeft geen super conditie momenteel. Of moet er een S pommel in? En nogmaals bedankt voor het beantwoorden van mijn vele vragen
pmarena schreef:jomaro schreef:Zo heb je geen zadel en zo heb je er ineens twee![]()
Cherokee met l pommel
[ Afbeelding ]
Cheyenne met m pommel
[ Afbeelding ]
Cherokee (of eigenlijk L pommel) staat mooier inderdaad!
Beestje staat er wel flink uitbuikend-na feestmaal bij zeg
TinePine schreef:Buitenzinnig schreef:Ik heb ook nooit een namaak Hidalgo gezien, ik heb ook geen idee of die bestaan.
Beugelophanging is nu ook zilver bij de Hidalgo zadels, beugels zijn wel over het zweetblad te dragen. Knopjes bij de Mallorca ll die hier ligt zijn zilver, de Venice ll die ik als testzadel had, had ook zilveren knopjes.
Ik noem de zadels van chezz altijd namaak hidalgo
tjaakje schreef:chimello schreef:Vandaag heb ik het arizona zadel van quibje overgenomen en uitgeprobeerd. Ik vind het echt zalig zitten! Cheyenne vond het maar raar eerst maar ze liep daarna heel netjes. Ik heb alleen een probleem opgemerkt, de pommel biedt amper schoft ruimte. Er zit nu een M in en ik heb er een L bij gekregen. Zou ik dan dikkere inlages kunnen nemen om het zadel iets te verhogen en zo ook de schoft? Of een pad met een uitgesneden schoft?
De inlages op zich lijken me al vrij goed en het zadel schoof ook niet. Ik heb wel maar 20 minuutjes gereden, eenmaal gegaloppeerd en een beetje gedraafd omdat ze lang niet gereden is dus ze heeft geen super conditie momenteel. Of moet er een S pommel in? En nogmaals bedankt voor het beantwoorden van mijn vele vragen
Dat jouw paard dan Cheyenne heet is in dit topic wat verwarrend als je even snel door de nieuwe berichten scrolt