Farjen schreef:
Ik zou zeggen verkopen…..aan mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Ik lees vooral mee, maar vind dit ook niet zo’n geslaagde combinatie. De oplossing is natuurlijk niet je dekje verkopen maar er gewoon een nieuw paard bijnemen
Ik heb zelf trouwens ook wel een aantal dekjes, maar met een schimmel past eigenlijk alles
[ Afbeelding ]
Flubberboot schreef:Maartje_M schreef:Ik lees vooral mee, maar vind dit ook niet zo’n geslaagde combinatie. De oplossing is natuurlijk niet je dekje verkopen maar er gewoon een nieuw paard bijnemen
Ik heb zelf trouwens ook wel een aantal dekjes, maar met een schimmel past eigenlijk alles
[ Afbeelding ]
Diiiitttt
Maartje_M schreef:Ik lees vooral mee, maar vind dit ook niet zo’n geslaagde combinatie. De oplossing is natuurlijk niet je dekje verkopen maar er gewoon een nieuw paard bijnemen
[ Afbeelding ]
Stal_Fiore schreef:Even showen hoor, vandaag heeft Lizzy met mijn pony Razzle mee gedaan aan de Bixie and Friends dag in Ermelo.
Dit mooie roze jasje hadden we een tijdje terug al gekocht, maar nog niet een bijpassend dekje gevonden.
Vandaag, op de Bixiedag, liepen we tegen de ES Anemone aan. En kijk nou wat een mooie match!
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Over nieuwe kleuren gesproken, deze staan op de ES site voor binnenkort, de Coral en de Mint Green, beide zien er heel gaaf uit:
[ Afbeelding ]
De Mint Green vind ik heel mooi, maar kon wel eens te veel op de Equito Peppermint lijken (die heb ik al), maar die Coral is ook gaaf zeg!!
Texas02 schreef:Over nieuwe kleuren gesproken, deze staan op de ES site voor binnenkort, de Coral en de Mint Green, beide zien er heel gaaf uit:
[ Afbeelding ]
De Mint Green vind ik heel mooi, maar kon wel eens te veel op de Equito Peppermint lijken (die heb ik al), maar die Coral is ook gaaf zeg!!