Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:ik breek even bij jullie in hoor![]()
paar jaar geleden wel mee gepraat toen ik net een Ghost zadel gekocht had en inmiddels is deze echt heel erg verouderd zie ik en zijn er heel veel mooie nieuwe modelletjes.
ik moet me er nog even in verdiepen, maar kun zou ik op de basis van het oude ghost zadel wat ik heb een nieuwe bovenkant kunnen zetten?
jullie enig idee daar over?
Daphneeeej schreef:iK vind het op bijde paardjes prima er uit zien. Denk dat als je een minder groot dekje/pad er onder doet het er al een stuk minder massief uit ziet. Anders is de merlyn misschien nog het proberen waard?
Sintara schreef:Misschien is een stuk langere singel een idee? Ze lijken er nu zo uit te puilen hahaah
Ik vind de pad trouwens helemaal niet zo groot
Wesseltje schreef:Ah super! Dankjewel. Ik denk dat ik het zadel heb wat jij daar hebt. Dat dekje heb ik er ook bijalleen wilde ik graag kijken of mijn eigen dekjes ook geschikt zijn.
Hoe was jouw ervaring verder met dit zadel?
pmarena schreef:De kniewrongen zijn recent aangepast, ze zijn nu een stuk zachter
Op de Fries toont het een stuk beter dan op de Haf inderdaad!
pmarena schreef:Ja, vanuit feedback van klanten wordt er soms wel eens iets aangepast. Vaak is het zo dat de 1 dit, en de ander dat fijn vindt. Maar als we veel te horen krijgen dat... vul maar in, dan wordt er wel eens iets aangepast
Had je overigens niet ook de Merlyn geprobeerd dan...?
Want die had al zachtere kniewrongen
Daphneeeej schreef:Wesseltje schreef:Ah super! Dankjewel. Ik denk dat ik het zadel heb wat jij daar hebt. Dat dekje heb ik er ook bijalleen wilde ik graag kijken of mijn eigen dekjes ook geschikt zijn.
Hoe was jouw ervaring verder met dit zadel?
Ik vond het een super fijn zadel! Heb me er echt over verbaasd hoe fijn deze zat. Stuk fijner dan de andere barefoots vind ik. Wel waren voor mij de wrongen wat hard met mijn knieklachten (heb bottige knieetjes ook) Maar kwa zit beleving echt heel fijn. 3 paarden er mee gereden en liepen er allemaal super goed onder.