Samantha89 schreef:Ik heb gisteren een barefoot barrydale opgehaald/gekocht. Maat 2.
Ik vind het echt een heel mooi zadel! Ligt ook echt heel netjes! En naar mijn idee en gevoel zit ik er ook goed in.
[ [url=m/ln9suM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XeAQ0E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen vanochtend een stuk getest met buiten rijden. Zo in stap zit het echt heerlijk! Paard loopt er ook goed onder. Maar als we gaan draven en ik ga lichtrijden dan kom ik met m’n “doos”tegen de pommel aan. Beugels een gaatje langer/korter blijf ik er nog tegen aan komen. Ik vind dit echt vervelend, kan ik hier nog wat aan doen?
Foto is niet helemaal genomen, dus kan zijn dat ik wat info mis. Wat ik zie is dat je al vrij ver in stoelzit zit, als je dus gaat lichtrijden en kijkt waar je beugels zitten is het niet zo gek dat je tegen de pommel aan komt.
Ik meende dat de beugelophanging van BF een stukje naar achteren kon, dat zou kunnen maken dat je minder richting stoelzit nijgt en dus ook minder naar "voren" komt met lichtrijden.
Vind het zadel ook niet écht ruim te noemen, terwijl jij er niet erg stevig uit ziet...