Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Ah gos, arm paard! Komt dat nog wel goed?
anoukwendy schreef:Sammiex2000 schreef:Weet iemand of er veel verschil zit tussen eskadron BlackBerry en Purple gold van Es? BlackBerry is donkerder denk ik?
Dat ligt eraan welke blackberry van eskadron je bedoelt? Denk dat die van 2013 wel aardig in de buurt komt, als je die bedoelt kan ik wel eens een vergelijkingsfoto maken als je wil.
Ik hoop ook op een oker gele met bruin randje, wel van ES anders heeft het voor mij alsnog geen nut
josewoos schreef:[ [url=m/coaigt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Sapphire set![]()
Het dekje gaat zo al de wasmachine in, want door het zweet zitten er nu allemaal kringen en vlekken op het dekje![]()
Dat heb ik nog niet eerder gezien bij dekjes van dit merk
Iriscope schreef:Zou dat niet komen door de stof? Die is een ander soort dan de meeste ES dekjes.
Gingen ze er bij jou nog wel uit Sunniva?
Over de pasvorm van de rijbroeken hebben we in dit topic veel geschreven, als je de zoekfuntie gebruikt kom je er vast uit, KimleyBen je van plan om bij The Horselet te gaan bestellen straks?
Sunniva schreef:josewoos schreef:[ [url=m/coaigt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Sapphire set![]()
Het dekje gaat zo al de wasmachine in, want door het zweet zitten er nu allemaal kringen en vlekken op het dekje![]()
Dat heb ik nog niet eerder gezien bij dekjes van dit merk
Helaas heb ik dit ook bij mijn Sapphire… Heb laatst in dit topic er een berichtje over geplaatst of iemand er ook last van had...
Iriscope schreef:Zou dat niet komen door de stof? Die is een ander soort dan de meeste ES dekjes.
Gingen ze er bij jou nog wel uit Sunniva?
Over de pasvorm van de rijbroeken hebben we in dit topic veel geschreven, als je de zoekfuntie gebruikt kom je er vast uit, KimleyBen je van plan om bij The Horselet te gaan bestellen straks?