Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renee_S schreef:Ondanks dat ik weet dat velen hier geen fan zijn van de loire dekjes ben ik met de witte en de zwarte toch echt helemaal in mn nopjes![]()
Ondanks dat ze het komende jaar nog nauwelijks (of zelf niet) gebruikt gaan worden doordat ik besloten heb paardlief alleen nog maar buitenritjes te laten doen, maar goed, kan ik ze bewonderen in de kast...![]()
![]()
[ [url=m/B21Ds0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wiskey1 schreef:Ik ben op zoek naar een nunmah, zadelvormig dekje. Hoe bevallen deze? En heb je deze ook met korte lussen voor vastmaken? Ik heb een monoblad zadel en kan de lange lussen dus niet kwijt
Bunn schreef:Wiskey1 schreef:Ik ben op zoek naar een nunmah, zadelvormig dekje. Hoe bevallen deze? En heb je deze ook met korte lussen voor vastmaken? Ik heb een monoblad zadel en kan de lange lussen dus niet kwijt
Há, bekende username van het HJE-topic!Ik heb toevallig nét deze via Horse Health besteld voor de 8e in Ermelo.
Is bij de leverancier in Nederland niet op voorraad helaas (dan komt hij eind mei aan, dat vind ik te krap tijd), dus dan maar via de UK. Zodra hij hier is laat ik je weten hoe het ligt, al ben ik bang dat het misschien dan voor jou te krap aan wordt om 'm nog te bestellen.
https://www.horsehealth.co.uk/saddle-pa ... bc9d8c1f46
Zoek ook nog een witte dressuur in XL maar die heeft zowel HH als de Nederlandse financier niet op voorraad, niet zo handig dus.Als iemand iets weet, let me know!
Wiskey1 schreef:Bunn schreef:Há, bekende username van het HJE-topic!Ik heb toevallig nét deze via Horse Health besteld voor de 8e in Ermelo.
Is bij de leverancier in Nederland niet op voorraad helaas (dan komt hij eind mei aan, dat vind ik te krap tijd), dus dan maar via de UK. Zodra hij hier is laat ik je weten hoe het ligt, al ben ik bang dat het misschien dan voor jou te krap aan wordt om 'm nog te bestellen.
https://www.horsehealth.co.uk/saddle-pa ... bc9d8c1f46
Zoek ook nog een witte dressuur in XL maar die heeft zowel HH als de Nederlandse financier niet op voorraad, niet zo handig dus.Als iemand iets weet, let me know!
Ahh leuk! Ik ben benieuwd. Had alleen 1 gezien met lange lussen, dat is voor mij niet handig
Wiskey1 schreef:Ik kan met mn spring en dressuurzadel geen lange lussen ivm monoblad. Die korte zijn dus ideaal.
Ik heb nu deze numnah besteld:
[ [url=m/eFoRGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel met lange lussen dus. Dus zal kijken of t met naald draad en n schaar lukt om ze korter te maken
Wiskey1 schreef:Ik kan met mn spring en dressuurzadel geen lange lussen ivm monoblad. Die korte zijn dus ideaal.
Wel met lange lussen dus. Dus zal kijken of t met naald draad en n schaar lukt om ze korter te maken
M_ontana schreef:Heeft iemand hier ervaring met de support boots/ultra support boots/schooling boots? Ik twijfel tussen die 3 namelijk..
M_ontana schreef:Ligt het aan mij of zijn ze heel laag? Jammer van de pasvorm... Welke maat heb je en hoe groot is je paard?
paljaslaura schreef:Wiskey1 schreef:Ik kan met mn spring en dressuurzadel geen lange lussen ivm monoblad. Die korte zijn dus ideaal.
Je weet dat ie er ook gewoon is met korte lussen...
https://www.horsehealth.co.uk/saddle-pa ... mnah-white
upendo schreef:Ik gebruik ze ook. Merk dat het dekje nog net wat verder van de schoft af ligt als ik de lusjes wel gebruik en dat vind ik altijd wel een fijn idee!