Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Appelmoes_11 schreef:![]()
Ik heb weer eens een vraag. Weet iemand of er niet-leren fenders zijn die aan een cheyenne kunnen? Ik weet om eerlijk te zijn niks van fenders of van zadelsKan ik er zomaar alles aanhangen? Zijn er dingen waar ik op moet letten?
_Deniise_ schreef:Hier trouwens het namaak Arizona zadel! Ben er heel blij mee
[ Afbeelding ]
De beugels zitten nu wel wat korter, was fijner in draf
[ Afbeelding ]
?
kan ik op de site van barefoot niet vinden, maar ik neem aan dat er ook andere merken zijn die eraan zouden passen? M_hartje_M schreef:_Deniise_ schreef:Hier trouwens het namaak Arizona zadel! Ben er heel blij mee
[ Afbeelding ]
De beugels zitten nu wel wat korter, was fijner in draf
[ Afbeelding ]
Is dat een A&M?
_Deniise_ schreef:Zit er bij de Hidalgo Venice II altijd een embleem met 'Hidalgo' op de achterkant? En staat er altijd wat gegraveerd in de zweetbladen en zijn de ringen e.d. alleen maar in zilver of ook in het goud? En de kniewrongen, zitten die altijd onder het zadel of ook al eens 'in' het zweetblad? En de kleur, is dat alleen maar zwart en bruin met 2 kleuren geweest?
Verder heb ik er niet zo op gelet, wat waar ingegraveerd stond.
Ik denk dat Niki gewoon niet de bouw heeft om een zadel op de goede plek te houden. De 2 zadelmakers die ik hiervoor had bij mijn oude zadel konden er ook niks mee.

gaia schreef:Zou een anti slip matje niet iets helpen? Dat is natuurlijk niet de eerste keus, maar als je alles geprobeerd hebt, en je paard heeft er verder geen last van...
Ik denk dat het wel een fijne singel is maar het hielp niet echt tegen het schuiven.
Een iets te ver naar voren liggend flexibel zadel is beter dan een iets te ver naar voren liggend boomzadel, idd. Is een c-singel overigens het zelfde als een banaansingel?
Akke_sSpring schreef:Voordeel van de boomloosjes is wel dat de schouder onder het zweetblad door kan bewegen en er niet op gedrukt wordt dmv een vervelend kopijzer oid.
en gezien de mate waarin ze aan 't veranderen is, heel prettig dat ik niet elke 3 maand een zadelmaker hoef te sponsoren nu

Atent schreef:wat is nu beter een banaan singel of een anatomische singel, wat is het verschil?
Met banaansingels van leer heb ik geen ervaring.
hahaha, zoveel keuze..