Babootje schreef:Maar dat wil je toch niet... een half jaar wachten op je zadel.. bizar gewoon
Lottekuhh_x schreef:Helemaal mee eens. Ik vind het ook erg jammer dat het zo is. Hij heeft het blijkbaar erg druk.
Ja dat bedoelde ik ook Hij gaat een beetje ten onder aan zijn eigen succes. Hij loopt volgens mij ook alleen en als zich dan een probleem voordoet (en dat kan natuurlijk altijd) dan gaat je planning schuiven als je die helemaal hebt volgestopt. Hij zou eigenlijk iemand in dienst moeten nemen zodat hij kan blijven groeien en de service en onderhoud op peil blijft of
Ik vind 3 maanden levertijd ook al veel te lang.
Persoonlijk was ik een beetje klaar met de halffabrikaten / zgn maatzadel na slechte ervaring met Daaleman en Brandt. Maar omdat op mijn nieuwe paard ook lastig een zadel te vinden was dat niet naar voren schoof ben ik bij Hulsebos terecht gekomen omdat een stagenootje ook een Hulsebos had dat goed lag op haar soortgelijk gebouwde paard.
Levertijd 6-8 weken vond ik nog te doen. Ze maken de zadels als een van de weinigen in NL nog helemaal zelf. Dus dat is dan beter te plannen. Goed aangemeten mooi zadel, ik blij. Maar binnen een half jaar tijd groeide mijn paard een hele boommaat. Dan wordt de boom dus niet breder geperst, maar gaat er een hele nieuwe boom in.
Kostte me maar € 100 euro, omdat het binnen een half jaar was. Alles in 2 weken gepiept.
Fijn dat het zo kan. Juist omdat we midden in de wedstrijden zaten en je bij ons paard niet zomaar even een zadel van iemand anders kan lenen. Maar ook daar moet je er zelf "bijblijven" we zijn echt samen tot een oplossing gekomen. Eerst geprobeerd de vulling aan te passen, maar dat was niet voldoende. Zadel bleef een fractie achterover liggen en dan zit je bij ons paard (omdat ie zo kort is) al snel op de rem. Toen stond er de volgende week al iemand. Was overigens ook even passen en meten in de planning, maar het kon wel.
Maar bij Hulsebos lopen er dus 3 zadelpassers/-makers dus dat scheelt.
Ook daar gaan ongetwijfeld ook dingen mis. Maar het kan wel sneller opgelost en dat is fijn.