Oei, daar heb ik nog niet van gehoord Loes. Hier geeft hij geen problemen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Zinzi_jewel schreef:Mijn Micklem doet stom als ik hem als Side pul gebruik . Bij aannemen van de teugels gaan de gespen dwars staan van t balstuk .
Kaakriem losser of vaster helpt niet ...wilde combi sidepull en bit gebruiken .
Helaas dus
Heb je een foto van hoe je de teugels vast maakt?
Daphneeeej schreef:Zijn er hier mensen die het probleem hebben bij de micklem multi dat zelfs de langste bitriempjes voor het ideaal eigenlijk net een gat te kort zijn?
Benfan schreef:Ik vraag het hier anders even, want vind het zonde hiervoor een topic te openen. Ik heb dus een ontzettend mooie Kieffer hoofdstel.. maar in maat full.. nu heeft mijn paard een maatje cob. Hoofdstel past dus niet mooi (moet op zijn allerkleinst, dan zitten alle gespen op elkaar gehoopt bij de frontriem)
Kun je een hoofdstel laten vermaken? want eigelijk wil ik het hoofdstel houden, verkopen lukt nauwelijks (biedingen van 20/30 euro.. kom zeg..) en er niks mee doen is ook zonde.
[ Afbeelding ]
Benfan schreef:Ik vraag het hier anders even, want vind het zonde hiervoor een topic te openen. Ik heb dus een ontzettend mooie Kieffer hoofdstel.. maar in maat full.. nu heeft mijn paard een maatje cob. Hoofdstel past dus niet mooi (moet op zijn allerkleinst, dan zitten alle gespen op elkaar gehoopt bij de frontriem)
Kun je een hoofdstel laten vermaken? want eigelijk wil ik het hoofdstel houden, verkopen lukt nauwelijks (biedingen van 20/30 euro.. kom zeg..) en er niks mee doen is ook zonde.
[ Afbeelding ]