Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annaxmaex schreef:Heeft iemand de tip voor bijpassende baselayer voor de brick orange? Heeft iemand nog bandages te koop of kappen daarbij?
[ Afbeelding ]
kimwilliam schreef:annaxmaex schreef:Heeft iemand de tip voor bijpassende baselayer voor de brick orange? Heeft iemand nog bandages te koop of kappen daarbij?
[ Afbeelding ]
ik heb ooit een shirtje van shein gekocht met ornaje en creme met soort slangen printje, kwa kappen doe ik vaak br creme kappen
KirstenHorse schreef:Volgens mij moet deze aardig in de buurt komen. ik zie hem op marktplaats weleens voorbij komen bij de bronze gold maar vind hem zelf echt te oranje voor bij de bronze gold. Nu slechts 25,- in de sale!
[ Afbeelding ]
https://www.ej.nl/trainingsshirt-montar ... MtSL9c4anV
edit, deze is wellicht beter en korte mouwen
[ Afbeelding ]
https://agradi.nl/products/montar-shirt ... rnt-orange
annaxmaex schreef:Texas02 schreef:Bij Agradi moet je wel mazzel hebben dat je hem op tijd hebt..
Er stond bij voor 21:00 uur besteld vandaag verzonden geloof ik, heb het zaterdag pas nodig. Dus ik ga er vanuit dat ik het op tijd heb, hoop ik
Texas02 schreef:Bij Agradi moet je wel mazzel hebben dat je hem op tijd hebt..
annaxmaex schreef:Er stond bij voor 21:00 uur besteld vandaag verzonden geloof ik, heb het zaterdag pas nodig. Dus ik ga er vanuit dat ik het op tijd heb, hoop ik
Zertab schreef:Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze echt enorm traag zijn bij Agradi
darkadia schreef:The horselet hebben ze idd opgeheven, maar op zich is hun eigen sale ook niet slecht. Toevallig net 2 frontriemen B keuze en een paar teugels besteld. Paardlief hier reageert heel goed op de bevestiging met elastiek.
Lys_PPA schreef:darkadia schreef:The horselet hebben ze idd opgeheven, maar op zich is hun eigen sale ook niet slecht. Toevallig net 2 frontriemen B keuze en een paar teugels besteld. Paardlief hier reageert heel goed op de bevestiging met elastiek.
Ahh zou je de frontriem eens willen opmeten zodra je deze ontvangen hebt en me een PB sturen? (
Ik vind hun sale prijzen ook niet verkeerd nee..