Johnnydepony schreef:Oefff ja 400 pleuries…
Ook mooi heeft een grens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Nog wel erg dicht op/over het jukbeen heen, waardoor je niet de plek vrijlaat wat het anatomisch maakt. dus zou je de neusriem juist een slag groter willen nog.
Waidida schreef:Akkoord met MyWishMax de zijkant van de neusriem zou meer naar achteren mogen liggen, bij de oren heb ik wel de indruk dat het beter is, ook al is het niet heel goed zichtbaar, je merkt wel dat de oren minder gekneld lijken te zitten. Wat voor eentje is dit hoofdstel? en idd frontriem mag een tikje groter
Calimero_ schreef:MyWishMax schreef:Nog wel erg dicht op/over het jukbeen heen, waardoor je niet de plek vrijlaat wat het anatomisch maakt. dus zou je de neusriem juist een slag groter willen nog.
Zou de te krappe frontriem ook niet zorgen dat die teveel daarheen getrokken wordt? Ik ga mijn eigen er eens aanhangen en kijken wat dat doet. Ik zou een maatje groter ook kunnen proberen. Dit is cob.
Waidida schreef:vrijer bij het oog misschien maar niet aan het jukbeen, dat zou voor mij echt nog bijna een centimeter naar achteren mogen zodat die evenwjidig loopt aan de rand van het jukbeen ipv richting de uitstekende hoek van het jukbeen. Is het begrijpbaar?
Calimero_ schreef:Waidida schreef:vrijer bij het oog misschien maar niet aan het jukbeen, dat zou voor mij echt nog bijna een centimeter naar achteren mogen zodat die evenwjidig loopt aan de rand van het jukbeen ipv richting de uitstekende hoek van het jukbeen. Is het begrijpbaar?
Ik zie duidelijk dat hij meer onder het jukbeen loopt, maar ik begrijp dat je hem liever nog iets meer van het jukbeen af zou zien.
Calimero_ schreef:Maar die ligt toch helemaal vrij? Misschien wat lastig om te zien maar hier even rode lijntjes van de rand van het jukbeen.
[ [url=m/IXu9aZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waidida schreef:LiannePuthzy schreef:Helaas was de maatvoering van het horze hoofdstel heel raar bakstukken waren in maat full goed, zaten zelfs op het laatste/langste gaatje, maar de neusriem was veels te groot, en is het hoofdstel ook met beschadigingen geleverd
Oh wat jammer, wat ga je nu proberen dan?