Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
puppy1128 schreef:Hier heb ik de ghost buttera zitting om te testen en ik raak steeds een beetje meer verliefd. Vandaag beugels een gaatje langer gedaan en het zat al een stuk comfortabeler.
Geen gedwongen houding, hooguit de eerste minuten last van mijn heupen (komt ook door het weer, heb ik ook met mijn quevis), maar ik kan er daarna pijnloos mee rijden en meneer helpt wel mee met uittesten hoe stevig het zit. Een mobiel die valt van de paal is namelijk levensgevaarlijk..![]()
En ik vind het kleurtje stiekem ook helemaal niet verkeerd. Hopelijk kan ik iemand regelen voor mooie foto's.![]()
[ Video ]
Filmpjes niet helemaal zoals de bedoeling was, maarja.
[ Video ]
VJE schreef:puppy1128 schreef:Hier heb ik de ghost buttera zitting om te testen en ik raak steeds een beetje meer verliefd. Vandaag beugels een gaatje langer gedaan en het zat al een stuk comfortabeler.
Geen gedwongen houding, hooguit de eerste minuten last van mijn heupen (komt ook door het weer, heb ik ook met mijn quevis), maar ik kan er daarna pijnloos mee rijden en meneer helpt wel mee met uittesten hoe stevig het zit. Een mobiel die valt van de paal is namelijk levensgevaarlijk..![]()
En ik vind het kleurtje stiekem ook helemaal niet verkeerd. Hopelijk kan ik iemand regelen voor mooie foto's.![]()
[ Video ]
Filmpjes niet helemaal zoals de bedoeling was, maarja.
[ Video ]
Heb jij de zadel of de barebackpad versie?
pmarena schreef:VJE: De Notting Hill / Nottingham is een zadel waarbij het extra aan te raden is om deze echt een keer te proberen, omdat hij door het dikkere / wat stuggere triple VPS toch wel wat anders aanvoelt dan een standaard model zoals een Cherokee ofzo.
Ik ben er zelf niet zo'n liefhebber van, ik vind dat een triple VPS een te stijf zadel geeft.
Voor andere merken kan zo'n stijver zadelgevoel echter juist weer standaard zijn. Het is maar net wat je als fijn ervaart en waar je naar op zoek bent
marley93 schreef:Ik heb zelf met veel zadels hetzelfde 'doosprobleem', zelfs bij gewoon stappen al. De Barefoot Cherokee is de eerste waarbij ik mezelf niet stuk rijd zonder wielrenbroek/gel overtrek+lamswollen overtrek.