Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammiex2000 schreef:Weet iemand of er veel verschil zit tussen eskadron BlackBerry en Purple gold van Es? BlackBerry is donkerder denk ik?
aniek1985 schreef:Dat randje met ruches is ook niet mijn ding. Ik ben wel benieuwd naar de rode.
Toffe foto's komen er voorbij. Die Cranberry is ook wel heel mooi zo.
Iemand ervaringen met een hoofdstel van PS? Ik had er eentje besteld met de korting van Hypostore. Heb die weer retour gestuurd. Het kopstuk leek wel heel erg groot. Of in ieder geval in vergelijking met mijn Schockemohle Equitus Beta hoofdstel.
Zit zo'n groot kopstuk wel mooi? Ik heb het verder niet gepast. Twijfelde er teveel over.
aniek1985 schreef:Dat randje met ruches is ook niet mijn ding. Ik ben wel benieuwd naar de rode.
Toffe foto's komen er voorbij. Die Cranberry is ook wel heel mooi zo.
Iemand ervaringen met een hoofdstel van PS? Ik had er eentje besteld met de korting van Hypostore. Heb die weer retour gestuurd. Het kopstuk leek wel heel erg groot. Of in ieder geval in vergelijking met mijn Schockemohle Equitus Beta hoofdstel.
Zit zo'n groot kopstuk wel mooi? Ik heb het verder niet gepast. Twijfelde er teveel over.
anoukwendy schreef:Sammiex2000 schreef:Weet iemand of er veel verschil zit tussen eskadron BlackBerry en Purple gold van Es? BlackBerry is donkerder denk ik?
Dat ligt eraan welke blackberry van eskadron je bedoelt? Denk dat die van 2013 wel aardig in de buurt komt, als je die bedoelt kan ik wel eens een vergelijkingsfoto maken als je wil.
Ik hoop ook op een oker gele met bruin randje, wel van ES anders heeft het voor mij alsnog geen nut