Cherokee met l pommel

Cheyenne met m pommel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thirzanaomi schreef:Oeh, ik ben nog steeds verliefd op die bruine cherokee...
Bianca, had jij de rood met zwart/bruine cherokee eigenlijk nog?
jomaro schreef:thirzanaomi schreef:Oeh, ik ben nog steeds verliefd op die bruine cherokee...
Bianca, had jij de rood met zwart/bruine cherokee eigenlijk nog?
Ik was ook altijd verliefd op het cherokee zadelMocht ooit Chirley's zadel te logeren krijgen maar daar is nooit iets van gekomen. En ik was nu zadelloos en dacht tja waarom niet de cherokee
jomaro schreef:En maron is al zoveel afgevallen dat de dierenarts hem te mager vond, maar ja die buik!!:j
_Deniise_ schreef:Zit er bij de Hidalgo Venice II altijd een embleem met 'Hidalgo' op de achterkant? En staat er altijd wat gegraveerd in de zweetbladen en zijn de ringen e.d. alleen maar in zilver of ook in het goud? En de kniewrongen, zitten die altijd onder het zadel of ook al eens 'in' het zweetblad? En de kleur, is dat alleen maar zwart en bruin met 2 kleuren geweest?
muppetmayo schreef:Philipa ik denk dat het iets vertekent, meneer stond steeds met zn neus naar de grond (het blijft een haflinger he met eten, hij is verder niet overbouwd. De plek zat er niet bij de massimo, osteo is 2 weken geleden nu. Heb nu nog contact met hem, een enkele keer schijnt het voor te komen dat een paard heel erg moet wennen aan zijn nieuwe houding, en daar zou het bokken vandaan kunnen komen. Dit was echter wel na een week wandelen, longeren. Vanavond stapt een stalgenootje op om te kijken wat hij gaat doen, ik kom er helaas nog niet op met mijn stuitje
Citaat:Zit er bij de Hidalgo Venice II altijd een embleem met 'Hidalgo' op de achterkant?
Citaat:En staat er altijd wat gegraveerd in de zweetbladen en zijn de ringen e.d. alleen maar in zilver of ook in het goud?
[/quote]Citaat:En de kniewrongen, zitten die altijd onder het zadel of ook al eens 'in' het zweetblad? En de kleur, is dat alleen maar zwart en bruin met 2 kleuren geweest?