Vandaag eens gekeken hoe de crystal grey staat.

Eergisteren met de Emerald gereden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Love it!!
Texas02 schreef:Franklin ballen zijn echt top! Ik heb ze nu zelf na er in de les een paar keer mee gereden te hebben. Het helpt me ook voor mijn rug en bekken, veel minder pijn en veel meer ontspanning. Ook voor de schouders en nek trouwens.
Iriscope schreef:Als jullie bij Agradi bestellen, hoelang duurt het dan gemiddeld voor je het binnen hebt?
Mijn moeder vliegt dinsdag avond hierheen en ik ben vergeten mn bit op tijd te bestellen. Vraag me af, als het vandaag besteld wordt en morgen verzonden, hoe groot de kans is dat ze het dan dinsdag nog op tijd heeft.
Iriscope schreef:Als jullie bij Agradi bestellen, hoelang duurt het dan gemiddeld voor je het binnen hebt?
Mijn moeder vliegt dinsdag avond hierheen en ik ben vergeten mn bit op tijd te bestellen. Vraag me af, als het vandaag besteld wordt en morgen verzonden, hoe groot de kans is dat ze het dan dinsdag nog op tijd heeft.

Maar ze staan beiden wel erg chique, op een schimmel staat ook alles
(doordat ik minder spanning heb bij bepaalde spieren) Farjen schreef:Agradi duurt bij mij ook altijd enkele dagen...
CapeS, de baselayers van PS of ES? De baselayers van PS vallen gewoon als mijn normale maat
Mijouxx dat oornetje en al die manen ervoorMaar ze staan beiden wel erg chique, op een schimmel staat ook alles
![]()
Darkadia, ik vond de zitles heel fijn! Ik wil vragen aan de instructeur of ik niet maandelijks bij hem mag komen lessen. Ik merk veel verbetering bij mijn paard(doordat ik minder spanning heb bij bepaalde spieren)
dan gaat de L waarschijnlijk wat te groot zijn Iriscope schreef:Als jullie bij Agradi bestellen, hoelang duurt het dan gemiddeld voor je het binnen hebt?