Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Postnl is een pakje kwijt met 3 ps dekjes en 4 hoofdstellen
Staat dat het is afgeleverd maar het pakje is nergens te bekennen, kan wel janken.. er was op dat tijdstip niet eens iemand thuis
Laurie schreef:anoukwendy schreef:Postnl is een pakje kwijt met 3 ps dekjes en 4 hoofdstellen
Staat dat het is afgeleverd maar het pakje is nergens te bekennen, kan wel janken.. er was op dat tijdstip niet eens iemand thuis
Als bezorging (om welke reden dan ook) niet lukt is er vaak een 'vast' afhaalpunt waar pakketjes naartoe gebracht worden, misschien kun je daar eens gaan kijken? Ik heb recent hetzelfde gehad en dat pakketje bleek dus op een afhaalpunt te liggen.
maessie schreef:Dat vraagt om foto Phrono!
Hier zijn de ombre ook binnen
Héél benieuwd hoe ze te paard staan.
[ [url=m/9jQLmO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Borahlover schreef:@anoukwendy
Heb je het bij een webshop besteld of particulier?
En vanuit Nederland naar Zweden of?
Wellicht dat de zending op een "safe place" is gezet. Dit moet de vervoerder in kunnen zien.
Afhankelijk van de vervoerder zijn je zendingen vaak ook verzekerd verzonden.
Kiwiaa schreef:Ik was gisteren zo hard aan het twijfelen voor die black & gold (want ik heb al 3 nieuwe dekjes van ES en ik heb niet eens een rijpaard) en wou hem vandaag dan toch maar bestellen, maar intussen duurder terug. Chips
Misschien maar beter zo maar baal toch wel even van mijn besluitloosheid
Phrono schreef:Kiwiaa schreef:Ik was gisteren zo hard aan het twijfelen voor die black & gold (want ik heb al 3 nieuwe dekjes van ES en ik heb niet eens een rijpaard) en wou hem vandaag dan toch maar bestellen, maar intussen duurder terug. Chips
Misschien maar beter zo maar baal toch wel even van mijn besluitloosheid
Wat gek ja, ze hebben het omgedraaid. De cob is nu €51,-
@anoukwendy wat super balen. Het ligt ook nergens in tuin, hok oid? Bij buren?