Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Dus de singelstoten lagen mooi recht naar beneden door het V singelsysteem?
Kwam de pad niet te strak over de schoft thv het begin van de schoft uitsparing te liggen nu?
Wat voor kussens heb je er onder?
Ik zou de andere pad even proberen en vragen of iemand foto's kan maken/kan filmen tijdens het rijden.
Sintara schreef:Buitenzinnig schreef:Dus de singelstoten lagen mooi recht naar beneden door het V singelsysteem?
Kwam de pad niet te strak over de schoft thv het begin van de schoft uitsparing te liggen nu?
Wat voor kussens heb je er onder?
Ik zou de andere pad even proberen en vragen of iemand foto's kan maken/kan filmen tijdens het rijden.
Alles lag van tevoren inderdaad goed.. Ik heb gisteren met de dunnere pad gereden, die bleef netjes liggen en voelde op de een of andere manier sowieso beter.
uudje schreef:Vandeweek kreeg ik mijn nieuwe schapenvacht binnen voor over mijn ghost barocco.En dit weekend even lekker gereden. Vind hem persoonlijk wel heel erg mooi staan, en het zit zo heerlijk goddelijk voor mijn weledele derriere
[ [url=m/q7ymzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wuHXCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
uudje schreef:Vandeweek kreeg ik mijn nieuwe schapenvacht binnen voor over mijn ghost barocco.En dit weekend even lekker gereden. Vind hem persoonlijk wel heel erg mooi staan, en het zit zo heerlijk goddelijk voor mijn weledele derriere
[ [url=m/q7ymzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wuHXCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Banjer schreef:Is deze geschikt voor onder een Bob Marshall? https://www.horseloverz.com/western-hor ... -tacky-too