Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:S-in-B: Het is ook wel een heel karakteristiek zadel inderdaad die Barrydale
Voor mij persoonlijk niks met die lange zweetbladen en kniewrongen, dat is geen match voor korte pootjes en een heup die op slot schiet na een uurtje te wijdbeens rijdenMaar ik vind het ook wel een stoer zadel om te zien
MaritB schreef:Of ik wel boomloos wil omdat ik altijd wel fijn heb gereden in boomzadel.
Zeker met oog op crossen en springen enzo.
Bliksem schreef:DubbelDun schreef:haha hij staat daar sowieso als een debiel. Kwamen achterlangs paarden lopen, dus die moest hij ook in de gaten houden natuurlijk.Wat een leuke stippel heb je. Jammer dat ie maar één oor heeft
Gaat tape niet los door zweet? Ik dacht aan afknippen evt, maar vind ik wel zonde.
Fjordengek93 schreef:Ik ben 1.90 en helemaal verliefd op mijn Atlanta voor mensen met korte pootjes
Maartje1990 schreef:Dat kan zeker. Ik adviseer je echter ook om verder te kijken dan alleen de barefoots. Het zijn top boomloze zadels, maar het ene zadel is voor de ene combi fijner dan de ander (qua ligging/qua zit)
http://www.boomlooszadelpasservice.nl komt ook im delen van belgie geloof ik, probeert altijd afspraken te combinerem voor lage reiskosten.
Pieneappel schreef:Ik heb vandaag voor het eerst écht gereden met mijn Barefoot Cheyenne die ik afgelopen week gekocht heb. (tweedehands) Heb hem van de week schoongemaakt en ingevet op aanraden van de vorige eigenaar.
En het reed best wel goed vandaag, maar het zadel kraakt echt heel irritant! Hoe harder mijn pony loopt, hoe meer gekraak... Hoe kan ik dat verhelpen? Nog dikkere laag vet?
Zinzi_jewel schreef:pmarena schreef:S-in-B: Het is ook wel een heel karakteristiek zadel inderdaad die Barrydale
Voor mij persoonlijk niks met die lange zweetbladen en kniewrongen, dat is geen match voor korte pootjes en een heup die op slot schiet na een uurtje te wijdbeens rijdenMaar ik vind het ook wel een stoer zadel om te zien
Ik ben er helemaal verliefd op
Alrijd al geweest maar nooit gekocht vanwege de 2 kleuren .
Maar nu een geheel zwarte al een hele tijd .
Alleen jammer dat de zit fractie te breed is
Maakt doorzitten wel wat minder makkelijk
Wil een zit versmaller proberen zodra t leverbaar is
Had wel wat geprobeerd met een washandje
Idd A lijn meer
Maar voelde de rand van t washandje door de zitting heen ...
Maartje1990 schreef:Pmarena: ik weet niet of je op je telefoon reageert? Maar (ook zo niet) kun je heel makkelijk meerdere quotes aanklikken als je op "voorbeeld" klikt en dan naar beneden scrolled (daar staan dan alle posts en hoef je alleen op de juiste quote te klikken). Ideaal!(meeste mensen weten dag niet)
Maartje1990 schreef:Pmarena: ik weet niet of je op je telefoon reageert? Maar (ook zo niet) kun je heel makkelijk meerdere quotes aanklikken als je op "voorbeeld" klikt en dan naar beneden scrolled (daar staan dan alle posts en hoef je alleen op de juiste quote te klikken). Ideaal!(meeste mensen weten dag niet)
Citaat:Zijn er ooit Barefoot Drytex zadels geweest zonder VPS? Ik kan me niet meer herinneren of het zadel waar ik destijds mee heb gereden VPS had of niet, maar wel dat het een drytex was.