Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:ik weet wel dat rechtrichten de basis is, maar daar zijn we zelfs nog niet.
Momenteel ben ik bezig op voorwaarts op het been, en wendingen. That's it...
maar het is niet evident met een driejarige met een zadel die constant wegglijd
hij ligt echter ook ietwat te ver naar voor (weinig schoft + dikke buik), dus zal ook wat puzzelen met dat V-systeem
Duhelo schreef:ik denk erover om aan de linkerkant de zachte originele inlage te laten zitten, en dan rechts mss een dikkere/stuggere barefoot inlage te doen, om zo wel recht te zitten, zodat ik makkelijk rij en paard niet gehinderd is, tot ze wat rechter gekomen is?
raya00 schreef:Dan de ghost... Kan iemand mij vertellen hoe lang die is? Zie vaak 'vrij lang' voorbijkomen, maar dat is zo subjectief![]()
En waar zou ik op dit moment een ghost kunnen kopen? Buitenzinnig kwam direct in mij op, maar die verkoopt ze zo te zien niet meer. Is een ghost ook ergens verkrijgbaar als testzadel?
Duhelo schreef:vandaag weer gereden, zadel zakt echt enorm naar rechts ..;
ik zag in een topic deze foto
een oplossing voor paarden met singelwondjes, hierdoor komt de singel ietwat achteruit te liggen zeg maar.
Zou dit ook een oplossing zijn in de plaats van een banaansingel?
http://www.cowboyshowcase.com/images/ar ... nter2s.jpg
pmarena schreef:Ja, heb je de Cashel nog steeds? Leuk joh dat die zo goed bevalt
Ik vind sinds ik m'n eerste boomloosje een beetje gewend was, een boomzadel echt het gevoel geven alsof je ineens op een dromedaris zit ofzo
Loes'sCorner schreef:Zijn er hier eigenlijk mensen met ervaringen met de Freeform dressuuritvoering?
Hoe is de drkverdeling bij Freeform goed?