Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lauraneyens schreef:Goh de mail was precies een copy van hun uitleg over de zadels en werkwijze zoals op de site staat. En onderaan stond dan een zin met een datum voorstel. Meer niet eigenlijk. Ach het zal wel aan mij liggen. Had er gwn iets meer van verwacht. Zullen wel zien al Arno langs komt dan. Ik legde in mijn mail ook al uit dat ik een koudbloed van 1.80cm heb. Hopelijk heeft hij iets bij waarmee ik kan testen welk type zit enso ik leuk vindt. Ik ben maar bang dat hij daar staat met zadels die in de verste verte niet op mijn paard getest kunnen worden. Boommaat smal of medium gaat het niet worden.
lauraneyens schreef:Afspraak vastgelegd.. 28 augustus komt hij langs bij ons !!!
mag ik iets vragen aan mensen die recent hun zadel aangeschaft hebben??
Wat was het totale kostenplaatje bij jullie ?
Welke opties of extras hebben jullie gekozen ? Wat moest je bijbetalen hiervoor?
Welke wachttijd hadden jullie ?
Nog tips of dingen die ik zeker moet vragen of weten ?
Super hard bedankt voor jullie feedback !!!!
lauraneyens schreef:Afspraak vastgelegd.. 28 augustus komt hij langs bij ons !!!
mag ik iets vragen aan mensen die recent hun zadel aangeschaft hebben??
Wat was het totale kostenplaatje bij jullie ?
Welke opties of extras hebben jullie gekozen ? Wat moest je bijbetalen hiervoor?
Welke wachttijd hadden jullie ?
Nog tips of dingen die ik zeker moet vragen of weten ?
Super hard bedankt voor jullie feedback !!!!
mywayzidane schreef:@Bobje kijk je dan wel op de Facebook van brandt zadels en niet op de van Arno zelf?
Ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken echter is er zoveel mogelijk en is het ook leuk om er juist je eigen draai aan te geven.
Hou je van bling bling of meer chique? Zwart, bruin, blauw?
mywayzidane schreef:@Bobje kijk je dan wel op de Facebook van brandt zadels en niet op de van Arno zelf?
Ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken echter is er zoveel mogelijk en is het ook leuk om er juist je eigen draai aan te geven.
Hou je van bling bling of meer chique? Zwart, bruin, blauw?