Misschien dan toch even een dierenarts naar laten kijken, wel lastig als je niet weet waarom ze kreupel loopt na het bekappen. Hopelijk kan er iets geven worden!
Ja, die Soft Rouge schijnt toch roze te zijn, dus hij is van mijn lijstje af
ES heeft nu Jubileum sale tot 50% en de ESGIFT15 werkt hier bovenop Ik heb het golden brown shirtje gescoord.
ivy_power89
Geplaatst: 07-04-25 19:47
Ik had gisteren mn zwarte harten dekje van ps of sweden erop liggen. Moet zeggen dat Ali wel eens een mooiere donkerbruine vachtkleur heeft gehad, helaas heeft het scheren paar maanden terug een stugge en doffe vacht achtergelaten...
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een silver cloud dressuur full laat het even weten. Ziet er nog prachtig uit en net gewassen. Mag ook geruild worden voor een bronze gold
Hier vandaag met de PS of Sweden Velver Scarlet Pink Lastig om op de foto te krijgen in de zon! De eerste foto is mooier, de tweede staat de juiste kleur op
Oh, dat zwarte dekje helemaal overheen gescrold, sorry! Die staat ook mooi! Ik heb ook een zwarte besteld, maar van Equito. Die komt vandaag Als PostNL lief is natuurlijk
De Amazonite is ook zo mooi, die moet ik er binnenkort ook even weer op leggen! Amaranth staat ook goed! Ooit koop ik nog een dekje met dat partoontje.
Nibbit
Geplaatst: 09-04-25 07:54
Vraagje
Heeft iemand dit dekje; Zadeldek Equestrian Stockholm Modern White Dark Ocean Dressuur Wit-donkergrijs
Thanks! Ik had wel wat spanning, op m’n protocol stond “probeer zelf wat meer te ontspannen”… hahah. Eerste proef ging netjes, tweede proef was Noalie wat leeg en daardoor was ik rommelig. Toch 2 winstpunten gereden, ben zo trots!
Farjen
Geplaatst: 14-04-25 07:57
Zonet een PS hoofdstel kunnen kopen met 50% korting Vroeger waren de hoofdstellen nooit in korting, nu sinds kort wel. Waarom zou dat zijn? Ik ben er wel blij mee