Robijntjah schreef:Verkoop je de petrol ruffle ook zonder bandages?
Ja hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauriannnn schreef:Zadelmaker is geweest en springzadel heeft extra inlage nodig in pad verder was die goed. Dus de oplettende bokker had gelijk dat achterkant loskwamis opgelost nu!
Dressuurzadel niet goed dus een nieuwe aangeschaft maar die kosten had ik niet berekend dus nu mogen er wat dekjes weg...
De matt h
Parisian blue voor klein prijsje
Petrol ruffle met bandages en peesjes evt
Voor de liefhebber!baal baal
Django_Mette schreef:Lauriannnn schreef:Zadelmaker is geweest en springzadel heeft extra inlage nodig in pad verder was die goed. Dus de oplettende bokker had gelijk dat achterkant loskwamis opgelost nu!
Dressuurzadel niet goed dus een nieuwe aangeschaft maar die kosten had ik niet berekend dus nu mogen er wat dekjes weg...
De matt h
Parisian blue voor klein prijsje
Petrol ruffle met bandages en peesjes evt
Voor de liefhebber!baal baal
Ik wil eigenlijk de Parisian Blue nog maar ik mag nieeeeet
JillChanel schreef:Hii, even een vraagje.
Ik heb een ps dekje te koop staan en iemand vraagt om te ruilen met een es dekje.
Ik zou dit wel willen maar ik heb nog nooit eerder geruild.
Hoe kan je dit “veilig” doen?
Iemand ervaring hiermee?
candalisa schreef:Ik ben echt fan van de dekjes van es maar als ik eerlijk ben vind ik mij. Nieuwe van lemieux kwa kleur toch chiquer staan dan de nieuwe es
[ [url=m/cwIpZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HTPtJx.jpg]Afbeelding[/url] ]
EarthFocus schreef:candalisa schreef:Ik ben echt fan van de dekjes van es maar als ik eerlijk ben vind ik mij. Nieuwe van lemieux kwa kleur toch chiquer staan dan de nieuwe es
[ [url=m/cwIpZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HTPtJx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is toch geen nieuwe kleur?
Dit is de Ice Blue toch?
Ik vind met sommige kleuren lemieux ook mooier! De Rioja vind ik erg mooi en de Ice blue inderdaad ook.
EarthFocus schreef:JillChanel schreef:Hii, even een vraagje.
Ik heb een ps dekje te koop staan en iemand vraagt om te ruilen met een es dekje.
Ik zou dit wel willen maar ik heb nog nooit eerder geruild.
Hoe kan je dit “veilig” doen?
Iemand ervaring hiermee?
Om welk dekje gaat het?
Misschien ben ik wel degene die je een berichtje had gedaan om te ruilen