Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lys_PPA schreef:Daphara, mooie collectie.. die golden brown is ook echt gaaf.
Kelszz_, de royal navy heb ik gisteren ook binnen gekregen! Ben er erg blij meezo blij dat ik m gisteren nog maar niet gebruikt heb, hij moet nog even mooi blijven haha.
Minetje, dat is idd een mooi setje zo met dat vestje. Ik heb een shirtje besteld bij Agradi waarvan ik hoop dat hij goed past bij de olive.. fingers crossed.
Anoukwendy, wat een mooie collectie! Heb m meteen even aan mn vriend laten zien om te relativeren ‘zoveel dekjes heb ik toch nog niet’door jou collectie weet ik inmiddels wel dat ik met name de dekjes met donkere rand mooi vind, handig als ik de volgende keer weer keuzestress heb.
anoukwendy schreef:Lys_PPA schreef:Daphara, mooie collectie.. die golden brown is ook echt gaaf.
Kelszz_, de royal navy heb ik gisteren ook binnen gekregen! Ben er erg blij meezo blij dat ik m gisteren nog maar niet gebruikt heb, hij moet nog even mooi blijven haha.
Minetje, dat is idd een mooi setje zo met dat vestje. Ik heb een shirtje besteld bij Agradi waarvan ik hoop dat hij goed past bij de olive.. fingers crossed.
Anoukwendy, wat een mooie collectie! Heb m meteen even aan mn vriend laten zien om te relativeren ‘zoveel dekjes heb ik toch nog niet’door jou collectie weet ik inmiddels wel dat ik met name de dekjes met donkere rand mooi vind, handig als ik de volgende keer weer keuzestress heb.
Haha als je meer vergelijkingsfoto’s van ES nodig hebt geef je maar een gil, heb ze allemaal. Heb ook een hoop eskadron waar ik eventueel mee kan vergelijken
Milo2012 schreef:Heb je ze in dressuur of vzh? Ik heb een eskadron zvh full onder mn zadel liggen en die is qua maat namelijk perfect
[ [url=m/N1958z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben wel eens benieuwd of die maten overeen komen voordat ik zo'n dek koop
Lauriannnn schreef:Milo2012 schreef:Heb je ze in dressuur of vzh? Ik heb een eskadron zvh full onder mn zadel liggen en die is qua maat namelijk perfect
[ [url=m/N1958z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben wel eens benieuwd of die maten overeen komen voordat ik zo'n dek koop
Heb ze even voor je op elkaar gelegd, eskadron heeft wat meer bolling aan voorkant en es is meet gevormd naar rug. Verder kwa maat nauwelijks verschil.
[ [url=m/MKrWn7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o7KTvX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LO1A4z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RKP77p.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimwilliam schreef:ik ben op zoek naar de variant die wit is met een bordeaux rode rand. wie weet waar ik deze kan kopen?