Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:28

kimmie1 schreef:
Thx, wat is het voordeel van daar bestellen? de dekjes liggen daar ook rond de 60 euro zo te zien?

Je moet de prijs in ponden houden en dat omrekenen naar euros. Als je de site in euro zet kom je veel hoger uit. Daarnaast worden de verzendkosten gedeeld als je met veel besteld.

SteffiiY

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:23

verzendkosten worden inderdaad gedeeld :)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:23

SteffiiY schreef:

Maar uiteindelijk moet het binnen Nederland ook weer verstuurd worden natuurlijk. Tenzij je toevallig in de buurt woont.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:20

DatBenIkNou schreef:
SteffiiY schreef:

Maar uiteindelijk moet het binnen Nederland ook weer verstuurd worden natuurlijk. Tenzij je toevallig in de buurt woont.

Klopt :j
Maar vaak incl. NL verzendkosten ben je nog goedkoper uit dan normale prijs EJ of Divoza bijvoorbeeld. Daarnaast heb je qua producten meer keuze op horsehealth natuurlijk

SMDR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:18

Hoe vallen de rijbroeken van Lemieux? Zit te twijfelen over de maat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:20

Ik vind het model dat ik heb kleinvallen... Van kingsland, spooks etc altijd S/36 en van deze 38

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:46

Ik vind ze normaal vallen eigenlijk. Maar ik zou gewoon eens gaan passen

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 21:11

Wiskey1 schreef:

Maar waar? Hangt dat gewoon in de winkel hier? Ik heb dezelfde twijfel namelijk :) maar heb ze nog niet gezien in de winkel (al kom ik daar niet veel).

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 21:40

emilie schreef:
Wiskey1 schreef:

Maar waar? Hangt dat gewoon in de winkel hier? Ik heb dezelfde twijfel namelijk :) maar heb ze nog niet gezien in de winkel (al kom ik daar niet veel).

Ik heb m destijds gepast bij divoza, daar hebben ze ze wel. Misschien eens kijken op een website van een zaak bij jou in de buurt?

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 21:51

Dank je. Ik zal eens naar divoza. Die rijlegging lijkt me wel fijn.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:00

emilie schreef:
Dank je. Ik zal eens naar divoza. Die rijlegging lijkt me wel fijn.

Ik weet niet of ze die hebben hoor, heb zelf een normale namelijk. Maar kijken kan zeker geen kwaad. Ik heb m bij divoza gepast, en ergens anders besteld omdat dat geld scheelde

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:02

Ik ga van de week voor het eerst mijn lemieux dekjes wassen. Hoe wassen jullie ze? Gewoon in de wasmachine?

De laatste keer dat ik mijn dekjes in de wasmachine gooide (anky) kwam hij er helemaal verrot uit :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:05

Ik stofzuig eerst de haren eraf. En daarna op 30 graden kort programma met een klein beetje zeep. KOmen er telkens als nieuw uit.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:06

Yvank_ schreef:
Ik stofzuig eerst de haren eraf. En daarna op 30 graden kort programma met een klein beetje zeep. KOmen er telkens als nieuw uit.

Dankje :D Echt wasmiddel of meer zeep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:10

Ik gebruik wasmiddel voor fijne was :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:11

Dankje :D ga het van de week proberen :D

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:20

Ik was ze gewoon op 40. Wel kort programma. Na het wassen goed strak trekken en dan te drogen hangen. Komen eruit als nieuw! :)

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:53

Ik heb twee sensitive dekjes. Ik was ze na elke rit met wat azijn of wasmiddel voor fijne was, hele kleine beetjes wasmiddel, op het korte programma van 15 minuten en 30 graden. Daarna hang ik ze bij droog weer buiten uit om te drogen. Bij vochtig weer hang ik ze in huis. Ze zijn vaak dezelfde dag alweer droog. Heb ze nu bijna 2 jaar in gebruik en nog als nieuw, terwijl ze dus vier tot vijf keer per week worden gewassen.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 00:12

emma_evg schreef:
kimmie1 schreef:
Thx, wat is het voordeel van daar bestellen? de dekjes liggen daar ook rond de 60 euro zo te zien?

Je moet de prijs in ponden houden en dat omrekenen naar euros. Als je de site in euro zet kom je veel hoger uit. Daarnaast worden de verzendkosten gedeeld als je met veel besteld.

Thx, misschien dat ik volgende keer ook wel mee wil doen .

Zijn er hier meer mensen die de Peacock hebben en dat die verkleurd is door de zon? ik zag er 1 te koop staan die het had, mijn eigen heeft het ook. Volgens HorseHealth zijn het zeepresten die je er met koud water en borstel af moet borstelen maar dit is dus echt niet zo, nl al meerdere keren geprobeerd en de lichtere verkleuring zit alleen buiten het zadel.
Afbeelding

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:47

Jeetje wat lelijk. Mijn dekjes hebben dat niet.

Weet je zeker dat het zeepresten zijn? Ben je niet te vaak met een vies/zweterig dekje doorgereden in de volle zon of in de volle zon te drogen gelegd?

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:53

Ja ik vind het ook heel lelijk en echt zonde, de Peacock vond ik zo mooi van kleur. Ik weet wel zeker dat het geen zeep is. En nee denk niet dat het door lang rijden of iets met zweet dekje komt, zeker niet aan de buitenkant dat het zweterig was. En rij meestal maar half uurtje. Als ik m al te drogen leg buiten dan is het met de onderkant naar boven, maar je ziet heel duidelijk de zadelvorm er op. Dat moet een dekje van deze prijs toch kunnen hebben zou je denken :-(

Edit: het lijkt ook specifiek op deze kleur te zijn, zag er nog een die te koop stond en die had het ook.

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:50

Bizar! Ik heb net de peacock besteld... mag hopen dat dat niet in die kleur zit. Ik was ze wel heel regelmatig, laat ze niet te vies worden. Ook hangen ze nooit in de zon te drogen.

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:55

Ik kom even binnenvallen hoor, met kort programma bedoelen jullie? 15 minuutjes? Halfuurtje of een uur? Mijn dekjes mogen namelijk ook wel een keer in de was :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:24

emilie schreef:
Bizar! Ik heb net de peacock besteld... mag hopen dat dat niet in die kleur zit. Ik was ze wel heel regelmatig, laat ze niet te vies worden. Ook hangen ze nooit in de zon te drogen.

Mijn peacock was de aller eerste die ik kocht, die is na een aantal jaar nogsteeds super netjes. Niks mee aan de hand.

Ik denk dat het komt door het buiten in de zon opdrogen. Ongeacht of hij binnenstebuiten gekeerd was of niet.

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:30

Mijne liggen ook wel eens buiten te drogen en beken eerlijk dat ik niet altijd zomaar was. Pas als het echt vies is. En zowel peacock, coral, teal als de terra zijn nog als nieuw.