PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 11:23

Texas02 schreef:
De kleur Ginger Orange van Kramer is te oranje zeker? Ik had zelf ook al even gekeken omdat mijn Bronze Gold ook volgende week komt.

[ Afbeelding ]

Moet het dekje ook nog ontvangen maar hou hem in gedachten, bedankt voor de tip.
Mocht ik geen bijpassende oranje vinden hoop ik er 1 te vinden richting de kleur van de bies.

Maritelisab schreef:
Ik heb een shirtje van br die matcht met de Bronze Gold. Is wel oude collectie van 2023 denk ik.

@DinkeyGirl; is ze op alle voeten gevoelig of altijd hetzelfde voetje?

Gisteren met neckrope gereden en 1 van mijn favoriete dekjes op gehad. De Ice Coffee van PS.
[ Afbeelding ]

Hele mooie combi met je paard <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 15:06

Texas02 schreef:
De kleur Ginger Orange van Kramer is te oranje zeker? Ik had zelf ook al even gekeken omdat mijn Bronze Gold ook volgende week komt.

[ Afbeelding ]

Ja dit is echt een heel andere tint.

Kidde

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 20:19

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 22:29

Ik ga mijn Champagne shirtje van Kramer er even bij leggen als de Bronze Gold er is, ik ben benieuwd hoe dat erbij staat. En anders wordt het voor mij gewoon zwart oid.

Vandaag de Soft Lemon weer, en nu de kleur er ook goed op gekregen. Ik vind hem echt heel gaaf staan! Wel echt voor de lente en de zomer, ik denk niet dat hij in de herfst en winter vaak tot de kast uit zal komen maar dat geeft niet.

Afbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 10:20

SURVEY202503 20% tot 2 April bij ES zelf

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 21:48

Vandaag de es pistachio <3
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 22:40

Milka schreef:
Vandaag de es pistachio <3
[ Afbeelding ]

Die staat ook mooi! <3

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 08:05

Iemand de rode vintage al? Zou graag een foto zien. Van ps of Zweden

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 08:56

Ania schreef:
SURVEY202503 20% tot 2 April bij ES zelf

Deze net gebruikt op de ‘goedkopere’ modern black *\o/*

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 10:24

met de anemone weer op voorraad deze besteld met de survey kortingscode.

en perongeluk ging de auorora blue er ook nog bij...

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 11:38

Hebben jullie dit al gezien?

Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 10:14

Ik ga jullie volgen want geloof dat ik een nieuwe obsessie voor dekjes ontwikkeld heb :')
Eigenlijk zou ik dit topic gewoon niet moeten volgen maar het scheelt dat ik cob dressuur nodig heb en deze meestal snel is uitverkocht :+
En op mp is het aanbod meerendeel ook full dus mn portemonnee heeft geluk :o

Ik heb er nu pas 3 maar merk al dat ik heel vaak denk die wil ik ook.
Ik vind de ES monaco blue of blue Meadow heel gaaf maar kan ze nergens vinden in maat cob dressuur.

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 10:50

Ivy_power89; Ik had de collectie van ps inderdaad ook voorbij zien komen! Vind ze best mooi, maar ps koop ik standaard niet zonder korting :')

Welkom cinniz123! Benieuwd naar je collectie, welke dekjes heb je nu op dit moment?

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 10:52

Gisteren met de Golden Night gereden
Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:22

Maritelisab schreef:
Ivy_power89; Ik had de collectie van ps inderdaad ook voorbij zien komen! Vind ze best mooi, maar ps koop ik standaard niet zonder korting :')

Welkom cinniz123! Benieuwd naar je collectie, welke dekjes heb je nu op dit moment?

Heb nu de
ES emerald
PS ruffel wine (van mn verzorgster)
PS Floret Fade Rose
En wil sws nog graag een rode en blauwe.
Had een toffe van horsegloss gezien maar die hebben helaas helemaal geen cob maatjes.

Afbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:51

_Nicky schreef:
Gisteren met de Golden Night gereden
[ Afbeelding ]

<3 Hij is zoooo gaaf <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:55

Heel gaaf die Golden night! <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:54

Gaaf, die Golden Night! Hij lijkt me zo wel echt anders dan de PS Golden! Gevaarlijk.. _O-

Mijn Bronze Gold is binnen! <3

Afbeelding

Het Kramer shirtje in champagne is geen perfecte match met de rand maar ik vind hem niet lelijk staan bij het dekje:

Afbeelding

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 18:59

Texas02 schreef:
Gaaf, die Golden Night! Hij lijkt me zo wel echt anders dan de PS Golden! Gevaarlijk.. _O-

Mijn Bronze Gold is binnen! <3

[ Afbeelding ]

Het Kramer shirtje in champagne is geen perfecte match met de rand maar ik vind hem niet lelijk staan bij het dekje:

[ Afbeelding ]

Die bronze gold blijft mooi!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:32

Hij staat ook echt gaaf! En dan die Big Spender frontriem van Dutch Bling erbij.. <3

Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:26

Rizette schreef:
Heb je het met de hoefsmid besproken? Er kan ook nog iets anders spelen wat toevallig net erger wordt als hoefsmid geweest is. Anders even dierenarts naar laten kijken.

Ja en ook filmpjes laten zien maar hij wist t ook niet. Ze is niet gevoelig op t harde dus t komt niet van gevoelige zolen. Ja dat is mijn volgende stap: tegen de volgende bekapbeurt een combi afspraak bij de kliniek bij de dierenarts en de orthopedische smid die tevens de leermeester is van mijn smid.

Vandaag ook even gereden, het is nu voor 98,5% okej. Ze loopt hele stukken super fijn. Wil ook weer nageven en naar rechts buigen. Maar toch voel ik dat er nog iets niet helemaal lekker zit.

Foto's gemaakt tijdens t uitstappen aan de hand met de new maroon <3

Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:32

Maritelisab schreef:
Ik heb een shirtje van br die matcht met de Bronze Gold. Is wel oude collectie van 2023 denk ik.

@DinkeyGirl; is ze op alle voeten gevoelig of altijd hetzelfde voetje?

Gisteren met neckrope gereden en 1 van mijn favoriete dekjes op gehad. De Ice Coffee van PS.
[ Afbeelding ]

Wow zo gaaf die ice coffee! Is ook 1 van de 4 die ik nog niet gebruikt heb! Dinsdag komt mn instructrice mee kijken en ook filmen dus denk dat ik hem dan ook op ga leggen, heb wel matchende kleding erbij!

Het is rechts voor, in dat voetje heeft ook toen die ontsteking gezeten in oktober die er via de kroonrand uit is gekomen. Je ziet het litteken eruit groeien en t voetje is nog steeds iets holler dan dr andere voetjes maar ik weet eigenlijk niet waarom.

cinniz123 welkom! Volgens mij stonden er momenteel een flink aantal cob dekjes op MP, waaronder een hele gave kobalt blauwe van PS <3 Pas maar op met dit topic het is erg gevaarlijk _O- Steeds als je gave foto's van de anderen ziet denk je "Oh die wil ik ook!" :=

Mooie set zo Texas maar ik vind die Rusty rose gold van Equito dan toch mooier als t toch oranje moet zijn :D

Echt raar ik kreeg ineens geen mails meer van bokt dat er nieuwe reacties waren dus heb heel wat gemist zie ik :o

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:37

afkepieteke schreef:
met de anemone weer op voorraad deze besteld met de survey kortingscode.

en perongeluk ging de auorora blue er ook nog bij...

Nice! Ik zie dat de dark venice ook weer is bijgevuld in full en cob, die vind ik weleens echt supergaaf maar ik wacht eigenlijk even op de anniversary sale.

Ik zag trouwens een filmpje van de soft rouge voorbij komen en daar stond toch echt bij dat hij roze was, dus wie weet komt die er toch ook nog :D Lijkt me alleen wel een lastige kleur om passende kleding bij te vinden (de meeste ruitermerken zitten bij mij te strak bij mn buik).

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 17:06

DinkeyGirl schreef:
Rizette schreef:
Heb je het met de hoefsmid besproken? Er kan ook nog iets anders spelen wat toevallig net erger wordt als hoefsmid geweest is. Anders even dierenarts naar laten kijken.

Ja en ook filmpjes laten zien maar hij wist t ook niet. Ze is niet gevoelig op t harde dus t komt niet van gevoelige zolen. Ja dat is mijn volgende stap: tegen de volgende bekapbeurt een combi afspraak bij de kliniek bij de dierenarts en de orthopedische smid die tevens de leermeester is van mijn smid.

Vandaag ook even gereden, het is nu voor 98,5% okej. Ze loopt hele stukken super fijn. Wil ook weer nageven en naar rechts buigen. Maar toch voel ik dat er nog iets niet helemaal lekker zit.

Foto's gemaakt tijdens t uitstappen aan de hand met de new maroon <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ons paard had een aantal jaar geleden ook steeds problemen na een bekapbeurt. Hij had het achter. Het bleek een probleem bij de weke delen van zijn knie te zijn. Doordat hij hem met bekappen hoger moest optillen kreeg hij er daarna last van. Na een week of acht rust was het weer over. Het hoeft dus niet aan de hoeven te liggen! Ik zou persoonlijk dus niet doorrijden als je twijfelt en eerst langs de kliniek voor een kreupelheidsonderzoek. Als je pech hebt maak je het erger...

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 08:06

Lastig hoor DinkeyGirl! Wel fijn om te horen dat ze inmiddels wel steeds beter weer loopt. Benieuwd naar de volgende keer bekappen.

Mooi beginnende collectie cinniz123. Pas inderdaad maar op met het topic, komt zoveel moois voorbij!

Hoe meer ik de golden night zie, hoe mooier ik het vind!

En de bronze gold blijft ook altijd prachtig!

Van de week met de New Maroon van ES gereden en gisteren met de PS Seagrass.

Afbeelding

Afbeelding