Ik heb nog even verlekkerd naar de deep olive in de sale zitten kijken, maar deze week komt de gereserveerde PS lemon binnen. En ik hoop dat de ES ice blue snel weer uit komt. Dus dan is het wel weer even genoeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imaginaerum schreef:Wat houdt het VIP systeem in?
Ik wil graag twee ES dekjes bestellen, dus ik ga niet mijn hele vakantiegeld erdoor blazen, maar wellicht wil iemand samen wat bestellen als we elkaar ermee kunnen helpen?
lieke2 schreef:Heeft iemand dé gouden tip om de dekjes aan de onderkant goed haar-vrij te krijgende kleinere haartjes kruipen werkelijk echt overal in en willen er vooral niet uit
. Of wellicht blijf ik teveel haren zien, maar ja, dat is nou eenmaal met een
en ik wil ze toch echt niet allemaal in de wasmachine krijgen
lieke2 schreef:Heeft iemand dé gouden tip om de dekjes aan de onderkant goed haar-vrij te krijgende kleinere haartjes kruipen werkelijk echt overal in en willen er vooral niet uit
Tango1979 schreef:lieke2 schreef:Heeft iemand dé gouden tip om de dekjes aan de onderkant goed haar-vrij te krijgende kleinere haartjes kruipen werkelijk echt overal in en willen er vooral niet uit
Ik ga eerst met de rosborstel en de harde borstel erover. Daarna met zo'n kleefroller/kledingroller. Soms zitten er dan na het wassen nog wat haartjes op, dus dan nog een x de kleefroller
Daphara schreef:Imaginaerum schreef:Wat houdt het VIP systeem in?
Ik wil graag twee ES dekjes bestellen, dus ik ga niet mijn hele vakantiegeld erdoor blazen, maar wellicht wil iemand samen wat bestellen als we elkaar ermee kunnen helpen?
Namate je meer besteld, bouw je meer korting op.
https://www.ruitergoed.nl/VIP
Samen met iemand anders bestellen, heeft dus alleen nut als die ander al bepaalde levels al gehaald heeft.
lieke2 schreef:Texas02 schreef:De Wine heeft een bruine rand toch? Dan denk ik dat ik toch de Purple Gold het mooist vind..
Ik vind ze beide mooi, maar die rand lijkt toch het enige verschil te zijn, of niet?
Daphara schreef:Imaginaerum schreef:Wat houdt het VIP systeem in?
Namate je meer besteld, bouw je meer korting op.
https://www.ruitergoed.nl/VIP
Samen met iemand anders bestellen, heeft dus alleen nut als die ander al bepaalde levels al gehaald heeft.
anoukwendy schreef:Dat mag niet, het vip systeem werkt alleen voor jezelf en mag je niet voor een ander gebruiken
maessie schreef:Klopt Anouk, maar als je besteld en later weer doorverkoopt kunnen ze er weinig van zeggen.
...knip...
Imaginaerum je gaat van 10 naar 15 naar 20% korting, en kan preorderen. En bij het hoogste level krijg je als het goed is een dekje met RG logo. Ik zit er net op, dus we gaan het zien