PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Devic

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 11:01

Jeetje ja, das waar ja. Dat was ik alweer vergeten.

Ik heb nog even verlekkerd naar de deep olive in de sale zitten kijken, maar deze week komt de gereserveerde PS lemon binnen. En ik hoop dat de ES ice blue snel weer uit komt. Dus dan is het wel weer even genoeg :D

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 11:18

anoukwendy schreef:
_Bootsie schreef:
Is er toevallig iemand die PS Coffee en ES Golden Brown heeft en ze naast elkaar kan leggen? Kan niet kiezen tussen die 2 :')

[ [url=m/TL84Sa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SHSaRr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oops ik bedoelde eigenlijk de Coffee Ruffle :') heb je die ook?

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 11:44

Oeps net 3 dekjes bij RG besteld.. bankrekening vind het minder maar wel eindelijk VIP. Deep Olivine, Silver Cloud en Golden Brown <3

Weet iemand welke baselayers er bij Deep Olivine en Golden Brown passen?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:04

Ik ga toch voor de Deep Olivine en mijn Forest Green gaat denk ik de verkoop in. Mocht iemand interesse hebben ;). Is nog nooit mee gereden, alleen 1 keer opgehad voor de foto

Ik heb me ingehouden en niet de Silver Cloud besteld, alleen de Deep Olivine. Ben benieuwd! Had er iemand toevallig een foto van deze op een witte?

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:55

Wat houdt het VIP systeem in?
Ik wil graag twee ES dekjes bestellen, dus ik ga niet mijn hele vakantiegeld erdoor blazen, maar wellicht wil iemand samen wat bestellen als we elkaar ermee kunnen helpen?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 13:02

Imaginaerum schreef:
Ik wil graag twee ES dekjes bestellen, dus ik ga niet mijn hele vakantiegeld erdoor blazen, maar wellicht wil iemand samen wat bestellen als we elkaar ermee kunnen helpen?

Namate je meer besteld, bouw je meer korting op.

https://www.ruitergoed.nl/VIP

Samen met iemand anders bestellen, heeft dus alleen nut als die ander al bepaalde levels al gehaald heeft.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 13:21

Er staat op de website dat ze de voordelen niet willen verklappen dus ik ben benieuwd wat de korting of de voordelen per level exact inhouden.

annahiltlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 13:44

Zo jammer dat de ruitergoed sale weer geen enkel full jump dekje heeft :(

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 14:09

Heeft iemand dé gouden tip om de dekjes aan de onderkant goed haar-vrij te krijgen {:)-:( de kleinere haartjes kruipen werkelijk echt overal in en willen er vooral niet uit ^) . Of wellicht blijf ik teveel haren zien, maar ja, dat is nou eenmaal met een /3 en ik wil ze toch echt niet allemaal in de wasmachine krijgen

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 14:12

lieke2 schreef:
Heeft iemand dé gouden tip om de dekjes aan de onderkant goed haar-vrij te krijgen {:)-:( de kleinere haartjes kruipen werkelijk echt overal in en willen er vooral niet uit ^) . Of wellicht blijf ik teveel haren zien, maar ja, dat is nou eenmaal met een /3 en ik wil ze toch echt niet allemaal in de wasmachine krijgen

Ik ga eerst met de rosborstel en de harde borstel erover. Daarna met zo'n kleefroller/kledingroller. Soms zitten er dan na het wassen nog wat haartjes op, dus dan nog een x de kleefroller

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 14:15

Mylene_vw schreef:
Vind trouwens wel dat de sale bij RG niet heel voordelig is voor als je VIP bent en 20% korting krijgt. Vaak kan je het dan beter met je vip korting kopen dan in de sale

Als vip heb je altijd Sale en voorrang, toch? :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 14:20

lieke2 schreef:

Er zijn borstels om haar uit kleding/dekjes/etc. te borstelen, die van mij heeft een soort lange rubber haren, werkt prima om alle haren er af te borstelen voor ik mijn dekjes in de wasmachine gooi

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 15:46

Tango1979 schreef:
lieke2 schreef:

Ik ga eerst met de rosborstel en de harde borstel erover. Daarna met zo'n kleefroller/kledingroller. Soms zitten er dan na het wassen nog wat haartjes op, dus dan nog een x de kleefroller

De kleefroller heb ik nog niet geprobeerd, de borstel die Roulette_ noemt wel maar die krijgt er niet alles goed uit. Deze gebruik ik nu in combi met de stofzuiger maar das nog best wat werk :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-21 15:47

Daphara schreef:
Imaginaerum schreef:

Samen met iemand anders bestellen, heeft dus alleen nut als die ander al bepaalde levels al gehaald heeft.

Dat mag niet, het vip systeem werkt alleen voor jezelf en mag je niet voor een ander gebruiken

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 15:54

lieke2 schreef:
Texas02 schreef:
De Wine heeft een bruine rand toch? Dan denk ik dat ik toch de Purple Gold het mooist vind..

Ik vind ze beide mooi :j , maar die rand lijkt toch het enige verschil te zijn, of niet?

Volgens mij wel inderdaad, ik vind de bruine rand iets minder op een donkerbruin paard, dan vind ik de ES mooier voor hem :j

Horse Boutique heeft vanmiddag en vanavond ook korting op sommige dingen van ES en PS zag ik net op Facebook.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 16:23

Klopt Anouk, maar als je besteld en later weer doorverkoopt kunnen ze er weinig van zeggen.

Dan snap ik dat je liever voor de purple gold gaat Texas :j Ik heb alleen blondies lopen.

Lieke ik ga er altijd vanuit, dat het haar wat er met een borstel niet uit wil in de wasmachine ook wel blijft zitten. :j Ik plan wel altijd een leeg kookwasje na de tijd, dat moet toch zo nu en dan.

Imaginaerum je gaat van 10 naar 15 naar 20% korting, en kan preorderen. En bij het hoogste level krijg je als het goed is een dekje met RG logo. Ik zit er net op, dus we gaan het zien :o
Laatst bijgewerkt door maessie op 24-05-21 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 16:26

@Roulette_ weet jij (of iemand anders :+ ) waar je nog aan zo'n rubberen borstel kunt komen? De mijne is inmiddels zo goed als door de haren heen :=

Ik gooi er idd een kookwasje achteraan, meestal handdoeken die daarna de droger ingaan.

@Texas, dan is idd blauw mooier :j

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 16:42

Ik heb de Royal Blue besteld <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 17:08

Drico schreef:
Ik heb de Royal Blue besteld <3

Gaaf!! Die is ook zo mooi <3

De Purple Gold kwam in de herfst weer toch?

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 17:21

Een dekje met RG logo? Die heb ik helemaal niet gehad toen ik pas geleden naar het hoogste vip level ging..

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 17:26

Mylene_vw schreef:
Een dekje met RG logo? Die heb ik helemaal niet gehad toen ik pas geleden naar het hoogste vip level ging..

Even uit interesse hoor, maar waarom zou je hun logo op je dekje willen? Ik zou dat echt zonde vinden

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:04

Daphara schreef:
Imaginaerum schreef:

anoukwendy schreef:
Dat mag niet, het vip systeem werkt alleen voor jezelf en mag je niet voor een ander gebruiken

Snap ik, maar Imaginaerum wilde met iemand samen bestellen en ik leg uit dat het alleen zin heeft als de ander al VIP korting heeft. Voor haar zelf heeft VIP geen voordeel, omdat ze nog geen VIP korting heeft opgebouwd.

Ik zelf ben net op het eerste niveau bij ruitergoed, heb eerder altijd mijn dekjes bij HypoStore besteld met VIP korting. Hoeveel korting is het eerste niveau (€350) eigenlijk?

Edit, het antwoord was al gegeven.
maessie schreef:
Klopt Anouk, maar als je besteld en later weer doorverkoopt kunnen ze er weinig van zeggen.

...knip...

Imaginaerum je gaat van 10 naar 15 naar 20% korting, en kan preorderen. En bij het hoogste level krijg je als het goed is een dekje met RG logo. Ik zit er net op, dus we gaan het zien :o

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:54

Ik mocht na de Ombre echt ff geen dekjes kopen van mezelf...
Intussen zijn de Bordeaux, Deep Olivine en Golden Brass besteld... nu hoop ik echt dat er even geen mooie(re) kleuren komen (SorryNotSorry).

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:57

maessie schreef:

Bedankt voor het delen! :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:11

Ik ben nog op zoek naar de dark sky in de korting, iemand tips? :)
Bij Hypostore doet de korting het niet op ES.