Romanoff schreef:Drico schreef:Heeft Hypostore eigenlijk ook de Blush?
Ja daar heb ik ‘m Vanmiddag besteld
Oh oliebol, twijfel slaat toe
Maar eigenlijk moet ik van mijzelf dan eerst een andere verkopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar ik heb al een hele poos een aantal ps of Sweden dekjes waaronder de witte variant voor de wedstrijden. Normaal heb ik mijn witte dekjes altijd geborduurd met ons logo, maar ik ben zo bang dat dit niet mooi wordt vanwege het borduursel wat al op het dekje zit. Heeft iemand hier misschien een keer een Ps of Sweden dekje laten borduren en hier een foto van?
iEmmaaa schreef:Ik kom even binnen vallen hier, maar ik heb al een hele poos een aantal ps of Sweden dekjes waaronder de witte variant voor de wedstrijden. Normaal heb ik mijn witte dekjes altijd geborduurd met ons logo, maar ik ben zo bang dat dit niet mooi wordt vanwege het borduursel wat al op het dekje zit. Heeft iemand hier misschien een keer een Ps of Sweden dekje laten borduren en hier een foto van?

Pattypaard schreef:iEmmaaa schreef:Ik kom even binnen vallen hier, maar ik heb al een hele poos een aantal ps of Sweden dekjes waaronder de witte variant voor de wedstrijden. Normaal heb ik mijn witte dekjes altijd geborduurd met ons logo, maar ik ben zo bang dat dit niet mooi wordt vanwege het borduursel wat al op het dekje zit. Heeft iemand hier misschien een keer een Ps of Sweden dekje laten borduren en hier een foto van?
Ja heb ik! Maar dat is wel een met rechte vakjes, niet diegene die je bedoeld denk ik?
[ [url=m/T5LXwO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgende week heb ik waarschijnlijk een monogram dekje met logo geborduurd erop.

Ik heb een stil talent ontdekt voor het vinden van de juiste kleuren geloof ik.. Dus als iemand hulp nodig heeft en ik tijd over heb..

Dankjewel Iriscope voor je supertips! 

Ik twijfel nog of ik hem houdt. Maar aan de andere kant is ook deze weer prachtig
Iriscope schreef:Hehe dan heb jij ook goed gespeurd! En hoe staat ie?
Maar heel stiekem had ik de Amazonite al in dressuur dus ik wist hoe goed hij zou staan
De dressuur amazonite was mijn eerste ES dekje en ik ben er zó verliefd op dat ik hem gewoon ook voor mn springzadel moest hebben
Het was dus al 2x mis gegaan met bestellen en ik had ES zelf gevraagd of hij nog weer terug zou komen en dat denken ze zelf van niet, dus die allerlaatste uit Nederland moest ik gewoon hebben nu hahah

Capriootje schreef:Mooi die olive zo samen! Welk vestje is het?