Romanoff schreef:Drico schreef:Heeft Hypostore eigenlijk ook de Blush?
Ja daar heb ik ‘m Vanmiddag besteld
Oh oliebol, twijfel slaat toe

Maar eigenlijk moet ik van mijzelf dan eerst een andere verkopen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iEmmaaa schreef:Ik kom even binnen vallen hier, maar ik heb al een hele poos een aantal ps of Sweden dekjes waaronder de witte variant voor de wedstrijden. Normaal heb ik mijn witte dekjes altijd geborduurd met ons logo, maar ik ben zo bang dat dit niet mooi wordt vanwege het borduursel wat al op het dekje zit. Heeft iemand hier misschien een keer een Ps of Sweden dekje laten borduren en hier een foto van?
Pattypaard schreef:iEmmaaa schreef:Ik kom even binnen vallen hier, maar ik heb al een hele poos een aantal ps of Sweden dekjes waaronder de witte variant voor de wedstrijden. Normaal heb ik mijn witte dekjes altijd geborduurd met ons logo, maar ik ben zo bang dat dit niet mooi wordt vanwege het borduursel wat al op het dekje zit. Heeft iemand hier misschien een keer een Ps of Sweden dekje laten borduren en hier een foto van?
Ja heb ik! Maar dat is wel een met rechte vakjes, niet diegene die je bedoeld denk ik?
[ [url=m/T5LXwO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgende week heb ik waarschijnlijk een monogram dekje met logo geborduurd erop.
Iriscope schreef:Hehe dan heb jij ook goed gespeurd! En hoe staat ie?
Capriootje schreef:Mooi die olive zo samen! Welk vestje is het?