Zonder onderlegger. Zelfde zadel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bunn schreef:upendo schreef:Of een XL bestellen van Lemieux.
Heb inderdaad een maattabel gevonden van Lemieux. Bij de XL zou de buiklengte 2 centimeter langer zijn, maar de ruglengte 5 centimeter. Dat gaat echt veel te lang op de rug worden: het is niet zo'n groot paardje, haha.Ik had wel bij Mattes zitten kijken: die hebben ze ook in een maatje langer, terwijl de ruglengte wel 'gewoon' blijft.
Peelie schreef:PeerAppel schreef:Vervelend om te zien dat de navy ook echt heel goed staat op een Haflinger.Die gaat erbij op mijn lijstje (die reeds bestaat uit 9 dekjes...)
Heel vervelend he
bamsy schreef:LBunn schreef:
Heb inderdaad een maattabel gevonden van Lemieux. Bij de XL zou de buiklengte 2 centimeter langer zijn, maar de ruglengte 5 centimeter. Dat gaat echt veel te lang op de rug worden: het is niet zo'n groot paardje, haha.Ik had wel bij Mattes zitten kijken: die hebben ze ook in een maatje langer, terwijl de ruglengte wel 'gewoon' blijft.
Hieronder een L en een XL op elkaar. Ik vind het verschil tegenvallen
[ [url=m/syGy27.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8rU2H7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qfaIg8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/znf6XM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Oh. Ik zit echt ernstig te twijfelen over de nieuwe crossbeschermers van Lemieux. Zouden die ook goed gebruikt kunnen worden voor dressuur doordat ze die gelvoering hebben en dus zacht blijven.
Wat denken jullie?
Peelie schreef:Peelie schreef:Oh. Ik zit echt ernstig te twijfelen over de nieuwe crossbeschermers van Lemieux. Zouden die ook goed gebruikt kunnen worden voor dressuur doordat ze die gelvoering hebben en dus zacht blijven.
Wat denken jullie?
Niemand?
Ik wil uiteraard ook wel eens een crossles doen. Maar mn hoofdmoot is toch wel dressuur.
Peelie schreef:De oude vind ije op de foti al kwa pasvorm niet fijn uit zien, maar de nieuwe wel!
[ [url=m/VYALDO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn de nieuwe crossbeschermers van lemieux