mimeil schreef:Ik zoek een zadel met een diepe stevige zit waarin ik zit als een huis.
Wil je engels, iets er tussen in of western

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mimeil schreef:Kwetal schreef:[ [url=m/Fx7mMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoiets???
Oo wouww!! Day ziet er lekker uit om in te zitten! Wat is dit voor zadel?
Het maakt me eigenlijk niet veel uit wat voor zadel, als het maar lekker veel steun geeft. Ik wil lekker voor de fun rijden
Narcissa schreef:Mag ik een vraagje stellen? Of 2?
Ik rij mezelf regelmatig door op mijn Bates Wide. Zou het kunnen doordat dit een breed zadel is?
Vraag 2: is er iemand die ervaring heeft met de Ghost Quevis én Veneto? Wat is het verschil in zitgevoel en de ligging op het paard (ik kan me voorstellen dat Quevis meer schuift)?
Narcissa schreef:Mag ik een vraagje stellen? Of 2?
Ik rij mezelf regelmatig door op mijn Bates Wide. Zou het kunnen doordat dit een breed zadel is?
Vraag 2: is er iemand die ervaring heeft met de Ghost Quevis én Veneto? Wat is het verschil in zitgevoel en de ligging op het paard (ik kan me voorstellen dat Quevis meer schuift)?
Wesseltje schreef:Ik rij mijn haflinger en Fries met een barefoot cheyenne. Heerlijk zadel, nu ben ik voor mijn Fries toch op zoek naar een zadel met iets meer steun. Zijn er hier mensen die boomloos rijden met hun Fries en dus flink opgooit en welk zadel zouden jullie adviseren? De London is echt niet mijn ding.
Cera_D schreef:Heb je al eens naar Ghost gekeken? Geeft mij persoonlijk veel meer steun dan de barefoot modellen.
Wesseltje schreef:Cera_D schreef:Heb je al eens naar Ghost gekeken? Geeft mij persoonlijk veel meer steun dan de barefoot modellen.
Ik heb nog nooit naar een Ghost gekeken, omdat ik al jaaaren barefoot heb en dat bevalt.. overstappen naar een ander merk vind ik dan weer lastig. Bij Ghost begrijp ik ook erg weinig van alle losse onderdelen die je moet aanschaffen haha. Vind het vaak wel mooie zadels trouwens.