Paintlinger schreef:Mocht je er eén tegenkomen.....ook zit de beugelophanging dus ver naar voren.......tip me alsjeblieft
Ik heb een barrelmodel gehad.........maar daar zat ik tè vast in..............en TOCH heb ik spijt dat ik hem verkocht heb...
barrel model? of een barrydale ?
(ken geen boomloze barrel zadels , maakt me direct nieuwsgierig

heb hier nog een losse beugel ophanging liggen , let op, met open haken ! daar hebben sommige problemen
mee gehad met afglijdende beugelriemen , er zijn er ook die er al tijden zonder probleem mee rijden
heb nog wel wat ideeen , je kan eens contact op nemen met Randy van custom treeless , die heeft misschien nog wel andere oplossing

kunnen het ook voor je doen maar randy kan dat veel netter en beter

@ was mijn paardje die van een hh dekje, bij de 2e keer gebruik , zo'n simpel , klein gestempt , dun dekje , onder geheel zadel,
witte afdrukken kreeg in het ruitpatroon van de stiksels dus , (nee niet onder een boomloos)
hoebedoelu gevoelig huidje

wel "grappig"om te zien , donker paard in de wei met een ruitjes patroon

mart is bijna klaar met de opslag opnieuw indelen .. gaan een hoop dingen in de eindejaars aanbieding vermoed ik zo
komen zoveel leuke mooie handige nieuwe dingen (momenteel is de spoga bezig en heb al hele leuke dingen voorbij zien komen)
bijna alles heeft een plekkie , alleen de ENORME doos met de nieuwe buiten paal liksteenhouders moet maar op het dak ofzo

ff spammen

http://www.nickyskeet.nl/epages/0012580 ... nhouder001
we hebben ook nieuwe "snoep/vitamine"ballen voor in de stal
danny dacht dat het voor de kippen was

ze vinden het iig lekker

zal geen kwaad kunnen..
zit even in dubio betereffende "opstappen"
paard leren liggen , mij erop laten , en dan opstaan
lijkt me voor zijn lijf minder goed , en is niet snel aangeleerd
met mijn trapje kom ik nu cm of 30 te kort .. om er op te stappen en dan dus nog over de canttle
zit te denken aan een hogere opstap brug idee (en iemand die dat dan dus veilig maken kan)
kuil graven ook een optie

en dan een zadel , lager van achteren , wel de knop , en dan de seatsaver met oortjes ?
zou ik daar nog stevig genoeg opzitten?
dus een cheyenne special , lagere cantle en met knop + de seat saver .. word wel dure hobby

of toch weer terug naar de miss.nut ? , die leek me lager , zat heerlijk
kan het zadel toch zelf niet meer opleggen , ook de budget is nu te zwaar
wil iig op boomloos blijven voor boika , ivm de continu veranderende rug