Deze ziet er wel degelijk uit, en uiteraard moet ik gewoon gaan kijken, alleen is er gewoon de maar dat het echt niet dichtbij is en ik dus voor ik de rit ga maken wel wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse schreef:Zouden jullie mij ook even opweg kunnen helpen? Gezien mijn vorige springzadel verkocht is heb ik een nieuwe op het oog, echter weet ik niet helemaal zeker of de prijs die ik er voor geboden heb reeel is, misschien is het wel te veel?
- Pfiff, type Gotthardt
- Zwart, close contact
- Weinig gebruikt, wel wat lichte gebruikssporen door de beugelriemen
- 17,5 inch boommaat is mij onbekend
van de website:
jumping saddle “Gotthardt”
Hergestellt aus feinstem deutschen Leder in ausgefeilter Handwerkskunst für höchste Qualitätsansprüche an den Sitzkomfort. Mit flexiblem Sattelbaum.
– Flachsitz
– Knie- und Wadenpauschen
– eckiger Hinterzwiesel
– offene Kammer
Ken nl. ook het merk Pfiff niet, is echter wel een prachtig zadel om te zien
[edit]Foto en specificaties toegevoegd[/edit]
Paljassofie schreef:Urielle schreef:Wintec 500 Dressuurzadel, incl. Wintecbeugelriemen en incl. RVS stijgbeugels, excl. singel., met standaard zwarte boom er in en maat 18". Is nog maar 1 keer gebruikt en dus gewoon in nieuwstaat.
Persoon wil hem zelf overkopen (ik hoef er niet vanaf).
Schatting?
ik heb er net een gekocht ( wel 16.5") voor 300 ook incl. beugelriemen en stijgbeugels
SiCa schreef:Ik heb er ook een die ik graag getaxeerd zou zien.
De link staat in mijn onderschrift.
Het is een Daaleman vzh, naar schatting ongeveer 2 a 3 jaar oud, in goede staat met wat gebruikerssporen.
Citaat:Urielle schreef:Wintec 500 Dressuurzadel, incl. Wintecbeugelriemen en incl. RVS stijgbeugels, excl. singel., met standaard zwarte boom er in en maat 18". Is nog maar 1 keer gebruikt en dus gewoon in nieuwstaat.
Persoon wil hem zelf overkopen (ik hoef er niet vanaf).
Schatting?
Thanks voor de taxatieIk heb hem vandaag verkocht voor 400 Euro (zit 20 Euro onder de nieuwprijs) dus ik ben best blij met deze verkoop
SiCa schreef:Ik heb er ook een die ik graag getaxeerd zou zien.
De link staat in mijn onderschrift.
Het is een Daaleman vzh, naar schatting ongeveer 2 a 3 jaar oud, in goede staat met wat gebruikerssporen.
SiCa schreef:Dank je Yvonniej, ik kon wel een schatting maken maar niet accuraat genoeg omdat ik het verleden van dit zadel niet helemaal ken.
germie schreef:Meestal staat er op marktplaats bij dat het compleet is, maar dan is het het toch niet. De groene boekjes ontbreken, of het is bijvoorbeeld maar tot 2004 of 2005 bijgewerkt. Prijzen die je tegenkomt wisselen zo tussen de 300 en 600 euro voor naar wat men zegt het complete hengstenboek. maar ja, tussen 300 en 600 euro zit toch een heel verschil. Een jaargang kost ong. 80-100 euro.
KsVrPy schreef:Nou mijn zadeltje
KN type weet ik niet...
17 inch
Jaar of 10 oud
Duidelijke gebruikersporen
Dressuurzadel
Boom enzv. weet ik niet het gaat mij alleen erom hoeveel ik er voor zou krijgen áls ik hem verkoop.
Zit erg zacht geen diepe zit, lekker vrij.
Grote ronde kussens.
Super fijn zadel, goed onderhouden!
Kostte 1300 GULDEN nieuw