Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sabine81 schreef:Dat denk ik ook.
M_ontana schreef:Vandaag heb ik de horsegear aquila deluxe alsnog gekocht, heeft iemand hier een foto van hoe hij moet zitten?
Sabine81 schreef:Kun je het bit niet apart verstellen en een gat hoger doen?
Dancer schreef:Sabine81 schreef:Kun je het bit niet apart verstellen en een gat hoger doen?
Nee, dat is lastig.
Zie onderstaande foto voor de verstelmogelijkheden. Met de rode pijlen verstel je het bit. Daar zitten 2 standen. Die heb ik al op het kortst. Met de blauwe pijl verstel je de neusriem. En rood en blauw zitten dus aan elkaar vast.
[ [url=m/Y5v9Cs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sabine81 schreef:Nee, dat is lastig.
Zie onderstaande foto voor de verstelmogelijkheden. Met de rode pijlen verstel je het bit. Daar zitten 2 standen. Die heb ik al op het kortst. Met de blauwe pijl verstel je de neusriem. En rood en blauw zitten dus aan elkaar vast.
[ [url=m/Y5v9Cs.jpg]Afbeelding[/url] ]
loismooij15 schreef:Skippy01 schreef:@loismooij15 ik begrijp geloof ik niet helemaaaaal wat je bedoelt, maar als het vrij moet liggen, dan klinkt het alsof de fairfield lingus van hooks wel iets kan zijn?
zo iets inderdaad, alleen dan zou het fijn zijn als ik de neusriem aan mijn eigen hoofdstel zou kunnen vastmaken.
loismooij15 schreef:Skippy01 schreef:@loismooij15 ik begrijp geloof ik niet helemaaaaal wat je bedoelt, maar als het vrij moet liggen, dan klinkt het alsof de fairfield lingus van hooks wel iets kan zijn?
zo iets inderdaad, alleen dan zou het fijn zijn als ik de neusriem aan mijn eigen hoofdstel zou kunnen vastmaken.
mentjuh schreef:Ze vallen vrij klein inderdaad!
Onze pony zit tussen shet en pony in en heeft een pony maat welke gewoon goed past.
Onze tinker heeft normaal maat cob/kleine full en past de maat full goed, precies in het midden. Ik moest alleen wel een ander fronriem halen deze was echt te krap.
[ [url=m/uJWBb6.jpg]Afbeelding[/url] ]