Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Ik zou op zulke droge plekken toch niet gerust zijn... Ze lijken inderdaad precies onder de beugelophanging te zitten.
Lexington vandaag voor het laatst getest, en afgekeurd. Mijn benen liggen er netter op, maar vind hem zo hard zittenen ook de zweetbladen zijn nogal 'hard' aan de rand. Plus dat Flynn hem duidelijk niet fijn vindt. Boos met aansingelen (is hij nooit) en hij is er vandoor gegaan in de bak. Doet hij NOOIT. Hij was met de buitenritten gisteren en donderdag ook anders. Dus. Next
En krijg ook nog zitles (
) met de Barrydale. Geef dat zadel niet zomaar op, want ik vind hem zo tof!
Pmarena, is de Notting Hill al als testzadel te krijgen?
Skyefate schreef:Oh, da's helemaal oke. Dat snap ik inderdaad wel![]()
En AbbyBlue, kom maar af, zou ik zeggen! Hier veel warmbloed-gerichte paardenmensen en veel liefde voor een traditionele haflinger is er niet. Enkel de boeren en kleine kindjes durven me eens aanspreken met "Ze is zo mooi!" of van de boeren "Ik had er ook zo een"Ik vind haar het einde, maar ja, ik ben enorm biased in dit geval
pmarena schreef:Je zit wel met vrij korte beugels zo te zien? Dan komt er ook al snel wat meer druk op de beugelophanging wellicht?
pmarena schreef:Duhelo schreef:weet er iemand nog hoeveel de dubbeldikke inlages nieuw kostten?
Gut ja, volgens mij verkocht ik destijds de Dubbeldikke voor 25 euro en de Flex voor 35...?
Maar is echt al aardig wat jaartjes geleden dat de laatste verkocht zijn dus heel zeker weet ik het niet meer
Runa schreef:turtlelito schreef:Hebben mensen hier ervaring met de Engel pads? Ik ben op zoek naar een nieuwe pad voor ander mijn Startrekk (Shorty) en dit lijkt een goede optie (ik heb echt iets met lamsvel/wol nodig ivm gevoelig huidje van paardje), maar ik zie nog niet veel ervaringen hiermee.
Ik heb een engel roundpad gehad voor onder mijn Arizona. Ik vond het een prima pad, maar de inlagevakken zijn vrij smal in vergelijking tot bijvoorbeeld de Barefoot pad. Barefoot inlages passen er dan ook niet in en misschien zijn ghost inlages zelfs al te groot. Het zijn echt lange, smalle stroken, die inlages. Dat vond ik wel jammer, dat je er niet zo makkelijk andere inlages in kon doen. Maar de inlages die erbij zitten zijn ook wel goed
Skyefate schreef:Absoluut niet per se, Tiwi! Ik wil zeker graag een pad met inlages rijden, maar ik weet niet of je een paar pagina's geleden hebt meegelezen, toen zijn er ook foto's gepost. Die foto's gaven exact hetzelfde zweetpatroon aan met HD inlages.