Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wortelsussie schreef:Jotoma schreef:Ja, nu ik het op de foto zie lijkt het inderdaad een rollade been, maar zo voelt het inderdaad niet
De M is inmiddels ook onderweg!
Dan heb ik niets gezegt!! Haha.
Vind ze sowieso erg mooi.
SuperZodiaX schreef:Jotoma schreef:
@ts: hoe zit jouw m'tje bij de voorbenen? Ook allemaal op de strakste?
Mijn M zit om de voorbenen op dezelfde gaatjes als de jouwe
VWestra schreef:Bedankt voor de reacties.
Ik heb er nog niet meegetraind, ben bang dat het toch niet past en ik een miskoop heb. Maar ach ik kan ze anders vast wel verkopen als het na 1 x rijden toch niet past.
Zal de peesbeschermers vanavond volstoppen met handdoeken om het elastiek op te rekken, hopen dat dat voldoende is.
@superzodiax uiteindelijk heb je jouw maat L verkocht toch? Hoe zitten jouw m aan de voorbenen dan? Ik hoop echt dat het elastiek dan nog iets oprekt...
SuperZodiaX schreef:Ok omtrek voorbeen van mijn paard is op het smalste gedeelte onder de voorknie 22 cm. Daar past de M dus bij op het laatste gaatje. Als je paard een grotere omtrek heeft zou ik dus voor de L gaan. Hoogte van de L kan je zien op eerdere fotos met een meetlintje wat ik geplaatst heb. Groetjes!
SuperZodiaX schreef:wortelsussie schreef:Vind m vrij strak vast zitten?
Ik moet zeggen dat dat een beetje vertekend bij deze beschermers. De elastieken zijn dun en wat smaller dan bij andere beschermers, dus ookal zit het niet echt strak drukt het toch de vacht een beetje in.
Ik vind ze wel mooi zitten, zo zitten ze bij mij ook.
En ja dat derde elastiek, apart he, denk dat engelse paarden andere beenvorm hebben dan onze paarden haha.. maar na een beetje oprekken zit het prima hoor
Jotoma schreef:Had net ff gegoogled, engelse paarden zullen echt een andere beenvorm hebben, want op google sluiten de beschermers bij alle paarden helemaal aan. Daar zie je in de breedte geen been meer tussen en is de beschermer gewoon helemaal dicht. T zullen wel slankere paardenbenen zijn, want bij de drie die hier voorbij zijn gekomen zie je overal nog been.
Jotoma schreef:Ik kreeg gister pas reactie op een mail van vorige week donderdag, dus misschien duurt het wat langer.
Zaterdag heb ik ze erover gebeld en toen kreeg ik door de persoon die mij hielp gelijk een mailtje met betalingsverzoek. Dus misschien even bellen?
Kan me ook niet voorstellen dat t echt 4-6 weken duurt. Een bokker hier had ze rechtstreeks bij le mieux besteld en die waren met een week binnen toch? Als divoza het dan nog door stuurd zou t toch niet langer dan 2 weken moeten zijn? Misschien ben ik te optimistisch
SuperZodiaX schreef:edice schreef:Dochorse heeft nu ook lemieux, Gierman ook
Niemand die de nieuwe Anky's al heeft?
Zag alleen dat ze de snug boots niet verkopen bij dochorse. Wel een 3-in-1 beschermer die helaas wel van neopreen is. Maar goed, waarsch. kunnen ze die op verzoek ook wel bestellen
VWestra schreef:Ik heb de elastiek opgerekt door er fles wijn in te doen en ja hoor ze passen nu![ [url=m/HMr3pO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K08vbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
VWestra schreef:Ik heb de elastiek opgerekt door er fles wijn in te doen en ja hoor ze passen nu![ [url=m/HMr3pO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K08vbG.jpg]Afbeelding[/url] ]