Ik heb er nu twee lagen op zitten, twijfel voor nog een derde laag.
Lijkt alsof het erg glimt, maar komt door de flits.
Wat denken jullie?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiiNd_Y schreef:geen flauw idee of dat kan..
Ik dacht net, de indringverf kun je alleen van licht naar donker doen. wat als je de laarzen eerst met de gewone verf wat lichter maakt en dan de indringverf erover doet?
justeef schreef:Ik ben van plan binnenkort ook laarzen te verven, maar vind al die laarzen met scheuren wel jammer om te zien twijfel nu wel daardoor. Ik vroeg me ook af of het een idee is om de laarzen een beetje te schuren voor het verven net zoals bij hout misschien blijft de verf dan beter zitten?
Of kom ik nu met domme ideeën
StalNollie schreef:justeef schreef:Ik ben van plan binnenkort ook laarzen te verven, maar vind al die laarzen met scheuren wel jammer om te zien twijfel nu wel daardoor. Ik vroeg me ook af of het een idee is om de laarzen een beetje te schuren voor het verven net zoals bij hout misschien blijft de verf dan beter zitten?
Of kom ik nu met domme ideeën
ik heb het geschuurd omdat dit ook op de beschrijving stond. krijg je gewoon hetzelfde effect met het scheuren.
ben benieuwd of tamarant al iets heeft gehoord.
Nies_ schreef:Je moet bij die vouwen heel goed opletten dat je het niet te dik doet. Iedereen hier vind 5 lagen al veel, ik vind 10 er heel weinig. Ook goed schoonmaken daar. Omdat het leer gekreukt is komt het schoonmaakmiddel er misschien niet en verf kan er in blijven staan waardoor het te dik wordt. Ten minste, dat lijkt me een logische verklaring
Welke kleur is die blauwe? Leuk
justeef schreef:Nies_ schreef:Je moet bij die vouwen heel goed opletten dat je het niet te dik doet. Iedereen hier vind 5 lagen al veel, ik vind 10 er heel weinig. Ook goed schoonmaken daar. Omdat het leer gekreukt is komt het schoonmaakmiddel er misschien niet en verf kan er in blijven staan waardoor het te dik wordt. Ten minste, dat lijkt me een logische verklaring
Welke kleur is die blauwe? Leuk
Thanks voor de uitleg! Ik vind het er bij jou ook anders uit zien, alsof het er minder op ligt. Gebruik jij een sponsje of een kwastje?