Haha nee klopt, dit was nog de meest charmante foto! Vriendlief is niet zo goed met foto's maken. Ik heb hem van een bokker overgekocht, geen idee waar zij hem van heeft. Het is wel een echte!
Ik vind hem fijner dan mijn grandeurpad, deze valt er wat ruimer onder, de Grandeur past precies en daarom zit je er meer 'op', nu wordt je een beetje meer omringd zegmaar. Nu nog gele beschermers!
Lori
Geplaatst: 26-08-13 00:14
Die Haf pad's dacht onder andere bij Arthur's en Justwesterns. Anders google (HAF pad western bijvoorbeeld). Voor Jack zijn ze spijtig genoeg aardig lang want ben gek op de kleurtjes er van!
Ze hebben daar niet superveel kleurtjes.. Ik vind die neonkleuren altijd wel leuk op mijn zwartje! Ik heb nog een neonoranje hoofdstel wil er nog graag een neonoranje pad bij
Op aantal Engelse site's zag ik meer kleurtjes maar welke is wat anders. Hebben inderdaad minder felle/neon kleuren daar. Heb zelf graag van die felle kleurtjes ook maarja pad zou gaan lopen met pony dat is de bedoeling niet
irise456
Geplaatst: 26-08-13 08:01
Kom me hier ook melden Als mijn haf pad binnen is maak ik een foto van me barefoot missoula nut