Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinLF schreef:Ik neem aan dat jij neem aan dat jij zadelpasser/ fitter whatever bent!
Begrijp dat je dan een leuke boterham wil verdienen!
Zinzi_jewel schreef:Die heel veel merken proberen het niet eens!! Als ze werkelijk goed zijn is het niet erg dat aanschaf duur is.
En je 2 x per jaar na moet laten kijken.
Maar als je 2 x per jaar nog eens 300 kwijt bent aan aanpassingen.
Dat is wel erg.
Een normaal gereden paard veranderd toch niet zo abnormaal dat er vreselijk veel veranderd moet worden..!
Zinzi_jewel schreef:Hoe raak je daar dan aan??
Remember schreef:Denk dat vanaf een jaar of 6/7 heus wel stabieler zal worden maar je zeker nog wel qua seizoenen en trainingscurves verschillen zal zien.
BopjeBo schreef:Misschien dat het al eerder gemeld is, maar heb na behoorlijk wat pagina's spitten het niet kunnen vinden dus stel de vraag maar eens: Ik woon in Stompwijk regio Leidschendam, welke fitter zit er bij mij het dichtst in de buurt en hebben jullie positieve ervaringen mee? Ivm re-organistatie waar ik ook al over las?
Ik heb een Wow waar waarschijnlijk een grotere headplate in moet, een 3, maar wil meteen ook weer eens een check omdat m'n paard enorm veranderd is en het zadel niet meer lekker ligt. M'n huidige fitter is er sowieso al een poos mee gestopt dus misschien tijd eens een andere fitter te vragen.