Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
siepenteun schreef:ook al zo leuk, is er mogelijkheid om blauwe,rode,gele,roze,oranje (leuke vrolijke kleuren iig) halsters te maken met een indruk musketon voor onder de 20 euro? Ik ken namelijk veel mensen die daar opzoek naar zijn omdat die fijn werken. Maar ik zie ze alleen bij Anky en Hv Polo alleen die zijn meteen zo duur.
siepenteun schreef:ook al zo leuk, is er mogelijkheid om blauwe,rode,gele,roze,oranje (leuke vrolijke kleuren iig) halsters te maken met een indruk musketon voor onder de 20 euro? Ik ken namelijk veel mensen die daar opzoek naar zijn omdat die fijn werken. Maar ik zie ze alleen bij Anky en Hv Polo alleen die zijn meteen zo duur.

noorhermans1 schreef:misschien heb ik er overheen gelezen maar wat zou de vliegendeken ondeveer gaan kosten?
dancer_ schreef:Vandaag maar even een bestelling met korting bestellen
Van de zomer ga ik met de eigenaresse van mijn 2 verzorgpony's op kamp! (dit is niet het probleem hoor hahaha) maar de pony waar ik dan op ga rijden heb ik een paar maanden zadelmak en we willen nog even rustig aan doen. Hij past het zadel van de pony waar de eigenaresse op rijd met mijn andere verzorgpony. Alleen als we op kamp gaan hebben we maar 1 zadel
Dus ik zoek nog een goedkoop boomloos kunstof/neopreen zadel. Alleen de bouw van mijn verzorgpony is rond en bijna alle zadels schuiven naar voren door zijn lage schoft en de weinige bespiering. Dus dan komt er uit: een boomloos zadel met de singelstoten ver naar voren geplaatst -> echt onmoooogelijk lijkt het wel om zoiets te vinden
Maar ik begrijp dat dit niet makkelijk is om te laten maken hahaaha