Wat mis jij ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wereld

Re: Wat mis jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:35

Mag ik een zebra met hals maat 195 reserveren?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 19:39

Jaa, ik stuur je een PB met informatie :j

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:38

ook al zo leuk, is er mogelijkheid om blauwe,rode,gele,roze,oranje (leuke vrolijke kleuren iig) halsters te maken met een indruk musketon voor onder de 20 euro? Ik ken namelijk veel mensen die daar opzoek naar zijn omdat die fijn werken. Maar ik zie ze alleen bij Anky en Hv Polo alleen die zijn meteen zo duur.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 21:37

siepenteun schreef:
ook al zo leuk, is er mogelijkheid om blauwe,rode,gele,roze,oranje (leuke vrolijke kleuren iig) halsters te maken met een indruk musketon voor onder de 20 euro? Ik ken namelijk veel mensen die daar opzoek naar zijn omdat die fijn werken. Maar ik zie ze alleen bij Anky en Hv Polo alleen die zijn meteen zo duur.

ik gebruik ook graag zulke musketons hebben er dan thuis ook een aantal wel redelijk neutrale kleuren maar betaalbaar

http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... -reno.html

en de laatste is echt oersterk ik vind hem nog beter als de anky halsters
http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... tahoe.html

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 21:53

Ik word heel hebberig van die foto's. Eigenlijk wil ik de zebradeken, regenboogdeken en de roodwitblauwe deken...en een geldboom.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 10:16

misschien heb ik er overheen gelezen maar wat zou de vliegendeken ondeveer gaan kosten?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 10:31

Vandaag maar even een bestelling met korting bestellen :)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-12 12:04

siepenteun schreef:

De clip kan zo veranderd worden dat is niet zo'n probleem.
In principe is elk denkbare kleur mogelijk :j
Ga ik naar kijken!

noorhermans1 schreef:
misschien heb ik er overheen gelezen maar wat zou de vliegendeken ondeveer gaan kosten?

De exacte prijs is niet bekend, maar ik denk rond de 75-85 euro incl. vliegenkap.
Hij is ongeveer gelijk aan de combo vliegendeken op onze site.

dancer_ schreef:
Vandaag maar even een bestelling met korting bestellen :)

Goed zo! :P

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 12:15

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 20:25

Ennnn ik zoek lichtbruine tuig onderleggers (borst en schoft) maat pony maar dan niet van stof maar van een soort neopreen ofzo. En dan liefst maat pony.
En een betaalbare lichtgewicht (dus van de carbon of fiber glas) menzweep van om en nabij de 1,10 meter in het bruin!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 23:48

Heb je toevallig ook kleine 3in1 beschermers in kleine maatjes en in het paars, wij willen als alles mee zit volgend jaar marathon gaan starten met de shets en dan alles is het paars.

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:47

Nou, ik zit met een klein probleempje _O- Van de zomer ga ik met de eigenaresse van mijn 2 verzorgpony's op kamp! (dit is niet het probleem hoor hahaha) maar de pony waar ik dan op ga rijden heb ik een paar maanden zadelmak en we willen nog even rustig aan doen. Hij past het zadel van de pony waar de eigenaresse op rijd met mijn andere verzorgpony. Alleen als we op kamp gaan hebben we maar 1 zadel :') Dus ik zoek nog een goedkoop boomloos kunstof/neopreen zadel. Alleen de bouw van mijn verzorgpony is rond en bijna alle zadels schuiven naar voren door zijn lage schoft en de weinige bespiering. Dus dan komt er uit: een boomloos zadel met de singelstoten ver naar voren geplaatst -> echt onmoooogelijk lijkt het wel om zoiets te vinden :( Maar ik begrijp dat dit niet makkelijk is om te laten maken hahaaha

martinii90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:51

Ik mis Australian Stock Saddles!
De enige die ik tegen ben gekomen zijn die van de zadelmarkt, en hier en daar af en toe een tweedehands stocksaddle. Maar echt goede stocksaddles zijn er nauwelijks, zeker niet nieuw...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 16:23

Hoewel dit topic oorspronkelijk een andere insteek had, wordt het op dit moment uitsluitend gebruikt voor commerciële doeleinden.

Omdat wij forum niet voor niets van markt scheiden en commerciele topics dus op het forumdeel niet zijn toegestaan, gaat dit topic nu op slot.