Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yellomofoon schreef:zal er eens extra op letten om het achter de schouder te leggen, bedankt!
(en mijn fitter is anderhalve maand geleden geweest, maar omdat ik van de fitter nu (weeral) slechte dingen hoor dacht ik, zal eens foto's laten zien of mijn zadel er wel goed uitziet, ik ken spijtig genoeg niets tot zeer weinig van zadels, dus neem alles wat de fitter zegt ook zo maar aan...)
Zappertje84 schreef:Bij mijn paard is de mening vant "publiek" gelijksprekend, de boom is te smal en het zadel knelt schoft en schouders in. Dat is al wat ik vermoedde, maar soms hebben we toch een extra zetje nodig om er zeker van te zijn :-D
Van fitter veranderen is volgens mijn mening wel ok als je een ouder zadel hebt of tweedehands gekocht, maar een slecht aangemeten nieuw zadel.. Dat kost op den duur het dubbele en past het nog niet..
Precious20 schreef:Yellomofoon schreef:zal er eens extra op letten om het achter de schouder te leggen, bedankt!
(en mijn fitter is anderhalve maand geleden geweest, maar omdat ik van de fitter nu (weeral) slechte dingen hoor dacht ik, zal eens foto's laten zien of mijn zadel er wel goed uitziet, ik ken spijtig genoeg niets tot zeer weinig van zadels, dus neem alles wat de fitter zegt ook zo maar aan...)
Welke slechte dingen had je ervoor dan al gehoord? Ben nu wel benieuwd...
Ik bedoel dit overigens niet rot, maar is het dan geen idee om je wat meer in te lezen over zadels? Alleen al op youtube vind je een schat aan informatie! Mss dat je je dan gesterkt voelt om kritisch over de schouder van je fitter mee te kijken. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat deze fitter je graag extra uitleg geeft.