Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenn_Mellow schreef:Hoi Dames,
Ik heb al best een tijdje een enorm probleem met mijn houding.
Nu hoor ik dus van steeds meer mensen dat dit door mn zadel komt (het duwt mij als het ware schuin naar voren).
Ik zal er even twee foto's bij doen voor de beeldvorming:
Voor mijn gevoel zit ik helemaal niet zo krom, maar als ik het zo terug zie op de foto's is het behoorlijk confronterend en snap ik waarom ik altijd lage punten haal voor mn houding.
Zijn er hier mensen met hetzelfde probleem icm de Wow? En hoe is het bij jullie opgelost?
Ik wil namelijk graag van dit probleem af
caro_vt schreef:Mijn gevoel van zit op een WOW is ook totaal verschillend dan dat van m'n vroegere Prestige.
Femmefatale: Herkenbaar! Omdat m'n paard erg veranderde lag m'n WOW niet zo goed meer en kreeg ik ook het gevoel meer op m'n kruis en minder op m'n billen te zitten, net zoals ik op jouw foto's zie. Misschien kan wat meer / minder lucht voorin/achterin al een verschil maken voor je? (Heb ik toch ervaren) Zo hoef je je niet in een houding te wringen om toch maar mooi recht en op die billen te zitten, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een wow is makkelijk aanpasbaar dus moet je er maar gebruik van maken van die optie vind ik dan.
Jenn_Mellow schreef:@ MarChak Bedoel je niet mijn paard?
Hij is inderdaad enigzins overbouwd.
Zoals ik al eerder genoemd heb is de fitter pas geweest en die zei dat het zadel gewoon helemaal goed lag (dus geen andere kussens nodig oid). Maar heeft helaas niets genoemd over voor meer lucht erin en achter iets eruit...