PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 20:58

Dat zou ook kunnen inderdaad, bedankt! :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 21:00

Texas02 schreef:
Ik kan eigenlijk zien of hij goed ligt (of hij niet achter het zadel te strak ligt) als ik aangesingeld heb. Ik heb eigenlijk nog nooit een dekje gehad welke glijdt / zakt tijdens het rijden, dus ik ga er wel een beetje van uit dat dat nu ook goed zal zijn. Maar omdat ik nu bij Equito en Dotibel erachter gekomen ben dat ze strak gaan zitten achter het zadel, vind ik het toch best spannen om weer een ander merk uit te proberen. En omdat het verkopen van Equito en Dotibel ook nog niet zo makkelijk lijkt te gaan, vind ik dat ook nog best een risico.. Maar ik was ook al bang dat met plastic eronder passen ervoor zou zorgen dat het niet goed ligt inderdaad. Dus gewoon maar goed poetsen en even passen zonder iets eronder?

Waarom koop je dan niet gewoon es waarvan je weet dat t goed is? :?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 21:03

Omdat die andere heel mooi is. Dat twee merken niet goed liggen betekent natuurlijk niet dat de rest van de merken ook niet goed zal liggen. Mijn BR ligt ook goed, mijn Mrs Ros ook en mijn Pagony ook.. Dus het is ook zeker mogelijk dat de Lara Tweedie ook goed zal zijn, en eigenlijk vind ik die nog mooier dan de ES Total Eclipse. Je wordt er alleen wel wat voorzichtiger van als je een aantal dekjes van die twee merken hebt die niet goed blijken te zijn, die je dan ook nog eens moeilijk weer kwijt wordt..

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 21:10

Texas02 schreef:
Omdat die andere heel mooi is. Dat twee merken niet goed liggen betekent natuurlijk niet dat de rest van de merken ook niet goed zal liggen. Mijn BR ligt ook goed, mijn Mrs Ros ook en mijn Pagony ook.. Dus het is ook zeker mogelijk dat de Lara Tweedie ook goed zal zijn, en eigenlijk vind ik die nog mooier dan de ES Total Eclipse. Je wordt er alleen wel wat voorzichtiger van als je een aantal dekjes van die twee merken hebt die niet goed blijken te zijn, die je dan ook nog eens moeilijk weer kwijt wordt..

Bij mij ligt ie als een huis, in tegenstelling tot ES, PS en Equito :=

Zadel ben ik aan het inrijden, paard net weer opgepakt, singel ligt niet lekker maar dat dekje +:)+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 21:16

Je hebt denk ik ook de pech dat de springvariant wat minder gewild is denk ik Texas. Kun je de LT niet ergens met korting krijgen? Of een bekende in de buurt waar je eens van kan lenen/uitproberen? (Al zullen er nog niet heel veel met LT zijn denk ik)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 21:21

Ja, bij Hypostore is hij met korting :j Dus ik zit al de hele tijd te twijfelen :) Maar waar ik hem zou kunnen uitproberen zou ik niet weten, volgens mij ken ik niemand met een LT. Dus het zal toch wel kopen worden denk ik. Klopt wel met de springdekjes inderdaad, die gaan wel moeilijker weg. De Equito Black Cherry is wel dressuur en die wil ook niet weg, maar misschien is dat dan net weer een kleur die de meesten al hebben. Daarom heb ik de ES Midnight Blue ook gewoon als spring gehouden, omdat deze als springdekje toch moeilijk verkocht wordt.

Edit: ik heb hem besteld, ik ben heel benieuwd.. Hoop echt dat hij goed ligt!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:00

Thirza schreef:
EarthFocus schreef:
Wat kan je vragen voor de Petrol Ruffle op dit moment?

Ik heb hem niet lang geleden voor €75,- via FB gekocht

Waarom voor zo weinig?
De Petrol Ruffle is veel meer waard.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:09

EarthFocus schreef:
Thirza schreef:

Waarom voor zo weinig?

Geen idee waarom ze hem daarvoor weg deed, ik ben er iig heel blij mee

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:10

Als ik dat zo lees, moet ik er spijt van hebben dat ik de PS dekjes niet toen gekocht heb om ze nu weer duur te verkopen.. Er stond ook een Blueberry op Facebook met BR peeskappen, voor €275.. Zulke prijzen betaal ik echt niet voor een dekje..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:13

Nee bizarre prijzen inderdaad, daar wil ik ze ook niet voor kopen. Ik heb er een paar in gewilde kleuren, maar vind ze zelf te mooi om ze weg te doen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:15

Mja maar we kopen de dekjes toch omdat we ze zelf mooi vinden en niet om ze vervolgens mega duur te gaan verkopen (verhandelen)? Vind het een ander verhaal als het niet goed past dat je dan dekje verkoopt, maar kopen voor het verkopen…

Hier worden er weinig dekjes gebruikt momenteel, ivm blessure van ene paard. Dus ook even geen nieuwe foto’s.

Qu collectie zou ik nog wel heel graag de ps Emerald willen toevoegen in maat cob. Wie weet kom ik die nog eens tegen.

Die Berry op die zwarte is ook gaaf zeg! Het is dat die niet in cob bestaat, had ik heel graag willen hebben haha.

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:49

Famke0506 schreef:
Ik weet niet of die foto ooit gepost is, maar heeft iemand een foto van de mamba latte en floret sand naast elkaar?

Niet helemaal naast elkaar, maar in de buurt van elkaar :')
De floret vond ik toch niet mooi vanwege de steentjes in die lelijke witte plasticjes. De latte mamba vind ik prachtig <3
Afbeelding

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:52

Hmm lastig.. vandaag Champagne er op gelegd maar twijfel heel erg -O- wat vinden jullie?
Afbeelding

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 23:03

Marieke1495 schreef:
xsensibel schreef:
Ik zit te twijfelen om mn mahogany glimmer weg te doen.. [ [url=m/vKvXNd.png]Afbeelding[/url] ]

Wat denken jullie ? :)

Dit had ik niet moeten zien :')

Sinne en spriet zijn dezelfde kleur… kopen? :Y)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 06:48

Texas02 schreef:

Dan gewoon kopen dus ;) je komt er maar op een manier achter

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 06:50

EarthFocus schreef:
Thirza schreef:

Waarom voor zo weinig?

Ik zie ze er wel vaker voor minder dan 150€ (Wat mensen hier zeggen) opstaan. Meestal rond de 100€ zie ik ze voorbij komen

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 08:52

_Bootsie schreef:
Hmm lastig.. vandaag Champagne er op gelegd maar twijfel heel erg -O- wat vinden jullie?
[ [url=m/oxl5q6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind t mooi staan! :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 08:54

darkadia schreef:
Mja maar we kopen de dekjes toch omdat we ze zelf mooi vinden en niet om ze vervolgens mega duur te gaan verkopen (verhandelen)? Vind het een ander verhaal als het niet goed past dat je dan dekje verkoopt, maar kopen voor het verkopen…

Nee, maar het is bij verkoop wel fijn dat ze hun geld weer wat opleveren :j Ik verkoop wel regelmatig weer wat om mijn kasten niet uit te laten puilen. (En dan hoeven ze van mij niet meer op te leveren, maar t geld er wat uit is wel fijn :j maar dat is nu zelfs met mn RG korting soms lastig)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 10:12

_Bootsie schreef:

Heel mooi met je bruine zadel!

Mijn nieuwe aanwinst komt als het goed is eindelijk volgende week aan vanuit Johannesburg <3
Ik kan niet wachten hem te ontmoeten want heb hem nog nooit gezien.
Nog 1x zn foto om het af te leren.

Afbeelding

Heb de LM paprika suede voor hem klaar liggen, de pistachio ES (oude) die ik van Anouk heb overgenomen, en de PS Rosie. Hij is klein dus ben bang dat ie echt cob moet hebben. Nog suggesties qua kleuren die ik moet kopen?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:05

Iriscope schreef:
_Bootsie schreef:

Mijn nieuwe aanwinst komt als het goed is eindelijk volgende week aan vanuit Johannesburg <3

[ [url=m/R33cPf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb de LM paprika suede voor hem klaar liggen, de pistachio ES (oude) die ik van Anouk heb overgenomen, en de PS Rosie. Hij is klein dus ben bang dat ie echt cob moet hebben. Nog suggesties qua kleuren die ik moet kopen?

De lemon van es en burnt orange, denk dat felle kleurtjes wel gaaf zijn

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:10

Iriscope schreef:
_Bootsie schreef:

[ [url=m/R33cPf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een schitterend dier! <3

Ik ga mee met Anouks suggesties. Ik denk dat de nieuwe Stone Blue ook heel mooi zou staan! Verder denk ik nog aan Golden Brass en Emerald :j

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:11

Die heb ik nu net allemaal, ook die van Anouks suggestie, behalve de nieuwste Stone Blue dan, maar wel in full en niet in cob.
Vind het toch wat onzinnig om ze in 2 maten te kopen of stel ik me dan aan :+

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:52

Ik denk dat full prima kan, mijn tinker is 1.42 en heeft full dressuur :D
Wel een brede pony dan..

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 12:06

Hij is erg kort en fijntjes vergeleken met de jouwe. Hij heeft ook maar een 16 inch zadel. We zullen het wel zien!
Afbeelding

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 12:09

Iriscope: Ik weet niet of het helpt, maar op mijn vorige pony lag een 16,5 inch zadel en daar had ik ook een full onder liggen :) Hij was wel iets forser. Hoe hoog is je pony? Anders kan je altijd full nog passen en cob aanschaffen als het echt te groot is.
Deze pony was krap 1.50
Afbeelding