Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik kan eigenlijk zien of hij goed ligt (of hij niet achter het zadel te strak ligt) als ik aangesingeld heb. Ik heb eigenlijk nog nooit een dekje gehad welke glijdt / zakt tijdens het rijden, dus ik ga er wel een beetje van uit dat dat nu ook goed zal zijn. Maar omdat ik nu bij Equito en Dotibel erachter gekomen ben dat ze strak gaan zitten achter het zadel, vind ik het toch best spannen om weer een ander merk uit te proberen. En omdat het verkopen van Equito en Dotibel ook nog niet zo makkelijk lijkt te gaan, vind ik dat ook nog best een risico.. Maar ik was ook al bang dat met plastic eronder passen ervoor zou zorgen dat het niet goed ligt inderdaad. Dus gewoon maar goed poetsen en even passen zonder iets eronder?
Texas02 schreef:Omdat die andere heel mooi is. Dat twee merken niet goed liggen betekent natuurlijk niet dat de rest van de merken ook niet goed zal liggen. Mijn BR ligt ook goed, mijn Mrs Ros ook en mijn Pagony ook.. Dus het is ook zeker mogelijk dat de Lara Tweedie ook goed zal zijn, en eigenlijk vind ik die nog mooier dan de ES Total Eclipse. Je wordt er alleen wel wat voorzichtiger van als je een aantal dekjes van die twee merken hebt die niet goed blijken te zijn, die je dan ook nog eens moeilijk weer kwijt wordt..
Famke0506 schreef:Ik weet niet of die foto ooit gepost is, maar heeft iemand een foto van de mamba latte en floret sand naast elkaar?
Texas02 schreef:Omdat die andere heel mooi is. Dat twee merken niet goed liggen betekent natuurlijk niet dat de rest van de merken ook niet goed zal liggen. Mijn BR ligt ook goed, mijn Mrs Ros ook en mijn Pagony ook.. Dus het is ook zeker mogelijk dat de Lara Tweedie ook goed zal zijn, en eigenlijk vind ik die nog mooier dan de ES Total Eclipse. Je wordt er alleen wel wat voorzichtiger van als je een aantal dekjes van die twee merken hebt die niet goed blijken te zijn, die je dan ook nog eens moeilijk weer kwijt wordt..
darkadia schreef:Mja maar we kopen de dekjes toch omdat we ze zelf mooi vinden en niet om ze vervolgens mega duur te gaan verkopen (verhandelen)? Vind het een ander verhaal als het niet goed past dat je dan dekje verkoopt, maar kopen voor het verkopen…
_Bootsie schreef:Hmm lastig.. vandaag Champagne er op gelegd maar twijfel heel ergwat vinden jullie?
[ [url=m/oxl5q6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:_Bootsie schreef:Hmm lastig.. vandaag Champagne er op gelegd maar twijfel heel ergwat vinden jullie?
Heel mooi met je bruine zadel!
Mijn nieuwe aanwinst komt als het goed is eindelijk volgende week aan vanuit Johannesburg
Ik kan niet wachten hem te ontmoeten want heb hem nog nooit gezien.
Nog 1x zn foto om het af te leren.
[ [url=m/R33cPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb de LM paprika suede voor hem klaar liggen, de pistachio ES (oude) die ik van Anouk heb overgenomen, en de PS Rosie. Hij is klein dus ben bang dat ie echt cob moet hebben. Nog suggesties qua kleuren die ik moet kopen?
Iriscope schreef:_Bootsie schreef:Hmm lastig.. vandaag Champagne er op gelegd maar twijfel heel ergwat vinden jullie?
Heel mooi met je bruine zadel!
Mijn nieuwe aanwinst komt als het goed is eindelijk volgende week aan vanuit Johannesburg
Ik kan niet wachten hem te ontmoeten want heb hem nog nooit gezien.
Nog 1x zn foto om het af te leren.
[ [url=m/R33cPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb de LM paprika suede voor hem klaar liggen, de pistachio ES (oude) die ik van Anouk heb overgenomen, en de PS Rosie. Hij is klein dus ben bang dat ie echt cob moet hebben. Nog suggesties qua kleuren die ik moet kopen?