Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ik vind het bakstuk van de neusriem niet zo mooi liggen. Hij zou qua bovenkant van neusriem wel full mogen hebben van mij.
DreamGuide schreef:Geen persoonlijke ervaring mey hoofdstellen, maar ik zou als je gaat buitenrijden wel een hoofdstel nemen met een keelriem, anders ben je hem verrassend makkelijk kwijt.
manzano schreef:DreamGuide schreef:Geen persoonlijke ervaring mey hoofdstellen, maar ik zou als je gaat buitenrijden wel een hoofdstel nemen met een keelriem, anders ben je hem verrassend makkelijk kwijt.
Dat was mijn overweging ook ja.
Ik heb de eerste van de foto's ook nog in gedachte, of deze https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... r-sperriem
Lijkt er erg op.
Getup schreef:Heb hier al wat rondgekeken, maar: hoe zijn de ervaringen met de Schockemöhle Theta ?
Werd mij aangeraden door mijn bitfitter. Ik ga alleen niet bitloos rijden eigenlijk. Kan ik dan niet net zo goed de Delta kopen ? Of is er verder iets speciaals / anders aan de Theta ?
manzano schreef:Zou die Theta van Horze niet gewoon een productiefout zijn geweest (qua maatvoering) en daarom zo goedkoop zijn geweest?